tijdelijk surfen


Je hoeft toch geen internet te nemen bij proximus om te kunnen surfen via proximus?Is de vraag duidelijk genoeg.Hier volgt de uitleg anders.De volgende 3 dagen werken in mijn straat aan het netwerk van telenet.tv-vaste telefoon-en internet.Dus deze lijn word van 19.30 tot 18.00 doorlopend onderbroken.Dus je weet nooit wanneer.Je kan beter in de dag gaan slapen en snachts opstaan.

11 reacties

je kan wel op de wifi fon tegen betaling als je verbinding maakt met een fon van proximus dan moet je inloggen maar je kan voor nen dag of meer kopen.


zo geraak je op internet.
Of via 3g/4g, maar is natuurlijk ook niet gratis
▬►tethering zie ook daar onder # MIFI #
Bedankt andy,ik wist dat er zo iets bestond enkel de naam was me ontgaan.Voorlopig valt het mee.1 keer even weg gevallen maar het is wel over 2-3 dagen en als die wifi weg valt moet je telkens die code terug instellen dus heb ik nu de ethernet kabel aangesloten.Nu hoop ik dat ze me wat met rust laten,kan ook zijn omdat de markt voor de deur staat.Weet niet of dat uitwendig of inwendig is dat ze gaan doen.Ik dacht eerst dat het ook glasvezel ging worden.
Ja Elsa ik kan ook surfen bij mij via mijn gsm als ik wil,maar wat zie je nu op dat scherm.Ik ga geen bril vragen bij Patrick en mijn ogen verknoeien;Op zo'n schermpje zie je amper iets en zeker dat van mij.Ik denk ongeveer 4.2 op 4.5 Dus geef jij een microscoop?frons
Reputatie 6
Badge +2
Gebruik liever een sterrekijker, dat is meest doeltreffend.duivel
Ja ik denk het het ook.Maar een sterrekijker heb ik zelfs niet meer nodig want ik wuif nog regelmatig naar de astronauten als ze overvliegen.En ik zie hen nog duidelijk rond draaien met het blote oog.Moet je eens nagaan wat mijn oog niet hier op deze wereld al heeft mee gemaakt en nog zal meemaken.smiley
Ken, je gebruikt eigenlijk je gsm als 3G/4G naar wifi (USB of Bluetooth-router) omvormer,

waardoor je van internetdiensten op bv je laptop gebruik kunt maken, dus dan heb je toch een groter scherm.


maar via fon is het natuurlijk nog het simpelste en mss ook nog het goedkoopste.
ik ken er ook niet veel van hé,gisteren avond stuurden ze nog een mail dat je enkel kon surfen op je gsm.Als je er één hebt met een groter schermpje is dat nog te doen.Maar dit is een oud ding.
Reputatie 7
Badge +1
tethering via Wifi (je maakt van je GSM/smartphone of tablet een Wifi-hotspot) of bluetooth kan je inderdaad ook surfen op het 3G netwerk (of 4G als je GSM/tablet compatibel is). Ook een USB-3/4g-stick kan (maar niet op de meeste tablets). Tethering zuigt wél je batterij leeg, want je smartphone moet tegelijk het signaal binnenhalen en terug uitzenden als hotspot.
Als het nu de komende twee dagen zo blijft als vandaag is het goed.Maar 1 maal uitgevallen,dus een storm in een glas water.Maar het kan ook zijn door de markt vandaag,en dat ze van op de hoek oprukken naar hier.ik ben nr 18.

Reageer