Beantwoord

The Legacy

  • 23 December 2017
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
De programmatie van the legacy, de voorlaatste aflevering, op NPO2, staat nog niet op de tv gids,
Het wordt uitgezonden op , maandag 25 december op NPO2, 23.50 uur
Het staat ook vermeld op hun website
De laatste staat wel al vermeld op 1 januari.
Kunnen jullie dit eens nazien aub
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 26 December 2017, 08:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Valencia, Als ik naar de tv gids ga kijken voor deze aflevering vind ik ze inderdaad ook niet terug, misschien is de programmatie aangepast met de feestdagen? ik vraag het alvast even voor u na. Voor verdure vragen kan u ons contacteren via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 5
Badge +2
Op de website van NPO staat het nog steeds geprogrammeerd, maar op proximus staat er volgende programma om 00.55 uur, er staat niets ingevuld,
Reputatie 7
Badge +4
We kijken het sowieso na en passen de tv gids aan indien nodig

Groeten,
Reputatie 5
Badge +2
Een goede kerst,
Ik weet dat het kerstdag is vandaag, maar er is nog niets veranderd aan de programmatie, the legacy is nog steeds niet vermeld.
Op NPo staat de uitzending nog steeds vermeld.
Aangezien het vanavond word uitgezonden, wil je het toch nog eens nazien
Vriendelijke groeten en een zalige kerstdag
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Valencia. Dit is doorgegeven door mijn collega Kim. Deze dienst is op zaterdag niet bereikbaar en zal dit (als alles goed verloopt) vandaag allemaal rechtgezet worden. Ik begrijp dat dit een opname van gisteren was. Dit is ook zo doorgegeven. Groeten, Charlotte.
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie dat het inderdaad veranderd is, maar dit heeft niet veel zin want je kunt het niet herkijken met replay.
Ik had het opgenomen met de tekst die erop stond "volgend programma om 0.55 uur, en dit werd opgenomen. Ik heb het ondertussen al gewist omdat ik rechtstreeks heb gekeken, was wel laat maar enfin. Ik heb de opname gecontroleerd en daar stond effectief de serie op, als het zou hernoemd zijn deze morgen met the legacy kan ik natuurlijk niet zeggen omdat het al gewist is.
Toch nog een prettige dag

Reageer