Beantwoord

Teveel gestort

  • 26 February 2016
  • 7 reacties
  • 741 Bekeken

Beste,

Op 22 febr. 2016 heb ik verkeerdelijk 1979,00 euro betaald aan proximus(belgacom) waar het bedrag eigenlijk 119,79 euro moest zijn.
Wat moet ik doen om het te veel betaalde bedrag 1859,21 euro zo snel mogelijk teruggestort te krijgen van proximus(belgacom?
icon

Beste antwoord door Marleen 28 February 2016, 13:27

Bekijk origineel

7 reacties

bel eens naar de klantendienst/facturatie op gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +3
Peter, ik zou je adviseren om een domiciliëring te nemen, dan heb je dat probleem nooit meer. En mocht je een bedrag toch betwisten, nadat het al betaald is, dan is dat geen probleem. Als je gelijk hebt, betalen ze het terug. Voordeel is ook dat je dan nooit per ongeluk te laat betaald.
Reputatie 6
Badge +2
Hij kan ook met Zoomit betalen, alle betaalgegevens staan al ingevuld en dan is vergissen uitgesloten, wel eerst de gegevens vergelijken met wat op de factuur staat vooraleer hij tot betalen overgaat.
Ik gebruik nog altijd de klassieke methode alles zelf onder controle houden.
en voor alle zekerheid nooit direct de betaling uitvoeren maar op een uitgestelde datum zodat je dubbel checken en annuleren indien je een fout gemaakt hebt.
Badge +4
Ja amaai tis geen beetje verschil :?
Reputatie 7
Badge +6
Het beste kan je inderdaad naar de klantendienst bellen, zoals Elsa voorstelt, met het medelingennummer, omdat ze de betaling daardoor hopelijk iets vlugger kunnen traceren, als ze al is ingeboekt. Gelukkig is het nu het einde van de maand, dus heb je meer kans dat dit al gebeurd is.
Reputatie 1
Beste Peter,

Kan u ons via privé bericht uw Proximus klantgegevens sturen alsook uw bankrekeningnummer?

Op die manier kunnen we het teveel betaalde bedrag overschrijven op uw rekening.

Privébericht via deze link aub:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Marlies

Reageer