Teveel activatiekosten

  • 19 August 2013
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken


Hoi!



Ik ben nieuwe Belgacom-klant, en heb voor jullie een vraag! Mijn vriendin en ik hadden eerst besloten om een pack met Internet en TV te nemen, en te kiezen voor een activatie door technicus (129 Euro, activatiekosten inbegrepen). Even later ontdekte ik op E-service dat er toch 50 Euro is aangerekend voor activatiekosten, bovenop de 129 Euro (waar dus ook de activatiekosten inbegrepen zijn).


Ik heb hiervoor toen onmiddellijk naar de klantendienst gebeld, maar daar konden ze mij niet helpen, omdat ze nog niet aan de factuur aan konden.


Ik dacht, ik regel het wel als de factuur er is, maar ondertussen hebben wij ook besloten om nog telefoon te nemen. Zowel op de website, als door de man bij wie ik het telefonisch bestelde, werd mij verteld dat dit zonder enige extra kosten is (uitgezonderd abonnementskosten, natuurlijk), maar geen activatie- of installatiekosten.


Toch staat er opnieuw 50 Euro activatiekosten bij mijn telefoonlijn, wanneer ik in E-Service dit wil nakijken, wat dus absoluut niet de afspraak was. 2 Keer wordt er mij dus onterecht 50 Euro aangerekend, maar wanneer ik hiervoor naar de klantendienst bel, krijg ik het antwoord dat ze hieraan niets kunnen doen.


Ik moet dus 100 Euro kosten betalen, waarvan mij 2 keer beloofd werd dat ik ze niet zou moeten betalen. Ik snap dat de klantendienst nog niet aan mijn facturen zou kunnen, maar ik zou wel graag meer informatie hierover krijgen, en zou het appreciëren mocht dit aangepast worden, alvorens de factuur aankomt (en ik die dus moet betalen...)



Alvast bedankt!

1 reactie

Beste
Jenthe,

Ik heb het
nodige voor u gedaan. U ontvangt hiervan ook nog een persoonlijk bericht.

Alvast onze
excuses voor het ongemak.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Reageer