ik zit sinds 2003 bij Belgacom en heb nu augustus een pack genomen
ik betaalde eerder voor internet met vaste lijn 57euro,men zegt me duidelijk als ik internet/tv en mobiel10 neem dan zal ik maar 52.90 betalen
ik surf weinig en favoriet was me te groot,mijn band blijft leeg en maand is om
ik vraag om de comfort maar wou mijn norton blijven houden,raden ze me aan dat ik dan de favoriet neem omdat ik dan de norton inbegrepen heb,ik lees dit dan ook online,het zat duidelijk in de promo van internet favoriet
Ik teken op 13.8.2010 in.op 24/8/2010 word digitaal aangesloten en start mijn nieuwe contract
eerst krijg ik bij mijn volgende factuur een boete voor voortijdig opzeggen van mijn vaste telefoonlijn want die had ik sinds 2003 omdat toentertijd men geen internet zonder telefoonlijn kon nemen
ik krijg zonder btw rond de 8euro boete voor voortijdig opzeggen ,ik heb omdat ik al belgacom abbonnee was gewoon online een pack besteld en gezegd dat de teleloonlijn dan niet meer hoefde,zij sluiten alles voor een maand om is aan en hierdoor mag ik boete betalen
dan krijg ik sindsdien ook de securety telkens aangerekend
ik heb in Sept die 5euro betwist en kreeg gelijk maar de maand erop was dit weer aangerekend
Ik zou zei men me 52.90 betalen,nam de maand erop een boeket dus ik zou dan 57.90 betalen maar ik krijg nu factuur van 69.24
ik heb de pack internet favoriet met tv comfort en mobiel 10
ik was al die jaren tevreden bij belgacom maar nu heb ik dik spijt dat ik nog een jaar moet uitzitten en hoe nu gaat ben ik als mijn jaar erop zit weg
Mijn nichtje heeft prime bij telenet en internet
filmen zoveel als ze wilt en betaalt iets van een 72euro
ik durf niemand zeggen wat ik betaal en dat ik geen filmen of zo heb
syfy is het beste wat ik uit mijn digitale haal,dat is een schande en mijn simkaart zit in mijn kast ,die gebruik ik niet eens
ik had genomen omdat men me aanrade te nemen omdat ik zo goedkoper uitkwam
ik bel niet meer want vooral laatste maal wou dat meisje echt niet luisteren
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.