Test snelheid internet van TESTAANKOOP !!!

  • 29 December 2015
  • 55 reacties
  • 3127 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Testaankoop kletst andermaal oeverloos uit de nek ... Hun "hoofdredacteur" pleegt daarover een stukje in het laatste nummer en de man zit daar maar te zeveren over "megabytes per seconde" download snelheden en het feit dat muren zijn snelheid beperken ... en meer blah blah ... zoals steeds hebben ze bij testaankoop geen flauw idee over alle "digitale" toestanden ... (men zou eens moeten weten wat voor flauwe kul ze allemaal bijeen schrijven over digitale cameras !!)
Reputatie 4
Badge +1
Het valt op dat ook Testaankoop focust op de grote massa Belgen die, door tal van redenen (PC, Wifi, afstand etc.), nog niet de hoge snelheden halen conform hun contract. Eigenlijk (te)veel media-hype voor hen die reeds "veel hebben" en inderdaad nog niet altijd de 50Mbts of hoger halen die hen Maximum beloofd wordt.

Ook de minister haastte zich om de lovenswaardige koppositie van België te benadrukken.
Echter géén woord over de nog resterende 10% aftandse ADSL's die nog tot 2018 & +/-2020 moeten wachten op het mantra-project en dito upgrade naar VDSL2. Bijlange niet iedereen verkeert in de luxe om te kunnen migreren naar Telenet of VOO.
Benieuwd of de minister het in zijn aangekondigde repliek tengronde zal opnemen voor de 10% achtergestelde ADSL minderheid (overheidsdividend versneld herinvesteren)?
En wat ze ook van geen woord over spreken is als de metingen door de meesten al dan niet via een wifi of kabel werd uitgevoerd, wat een groot verschil kan uitmaken.
Reputatie 1
Alsof TestAankoop zeer betrouwbaar is?
Ik zou die tests toch met een grote korrel zout nemen hoor.
Maar pas op met die testen van testaankoop, blijkbaar haal ik volgens hen snelheden van 120 Mbps, ik zit blijkbaar bij TN (LOL)

Reageer