Dinsdagmorgen is de Proximus technieker langsgekomen voor de installatie van ons internet + TV.
Dit is allemaal vlot verlopen. Echter was ik niet thuis en is mijn vrouw technisch niet sterk genoeg om zaken te weigeren.
Dus de technieker installeert een Wi-Fi bridge adaptertje. Uiteraard versta ik dit, er was nog geen kabel en de technieker wou wellicht gewoon z'n werk doen.
Ik zelf vind die bridges maar matig qua kwaliteit (ervaring) dus moet deze niet hebben en heb ondertussen reeds een kabel getrokken.
Dus wil ik dit Wi-Fi bridge (dat volgens mijn vrouw inderdaad is geïnstalleerd zonder haar goedkeuring) terugbrengen maar daar begint de helse tocht:
- Ik bel naar Adicto (waar we Proximus bestelden) en daar zeggen ze mij: wij aanvaarden dit niet, moet je regelen met een center.
- ik ga naar een Proximus Center (Kuurne): wij aanvaarden dit niet, regel dit met de Proximus lijn (0800)
- Proximus (0800): ik weet het niet, misschien is naar een Proximus Center (heb ik al gedaan) of anders stuur je dat naar Brussel met een bijsluitende brief
- Proximus (0800) opnieuw bellen, iemand anders aan de lijn: goch, best is een Center meneer, zij kunnen dat wel denk ik
- dien een klacht in bij Proximus, krijg ik een storingsnummer waar ik best mee kan langsgaan bij een proximus center
- terug naar een Proximus center (Kortrijk Shopping): wij aanvaarden dat niet, dat is niet hier gekocht. Misschien afwachten op de factuur en dan eens informeren?
Om dan binnen een maand te horen dat ik dit bakje al langer dan 14 dagen heb en dus de factuur moet betalen ...
De grote vraag: waar kan ik dit bakje binnenbrengen? Want ik hoef het niet, ik wil het niet en ik ga er zeker niet voor betalen.
Dank,
Ewald en Truc
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel