Er zijn voldoende klachten daarover geweest hier op het forum dat de afrekening te vroeg in de brievenbus lande. Oplossing was van PX even naar de klantendienst bellen om de datum te veranderen en met wat ik las was het opgelost met de klanten die het gedaan hebben. Er waren ook veel mensen die hier door de medewerkers geholpen werden met het opschuiven van de datum.
Had toen ook een te vroege datum verleden maand 17/8 maar heb toen wel betaalt.
Vandaag zie ik op MyProximus terug een te vroege factuur nu te betalen voor 29/9.
Bel vandaag op naar PX om 08u30 en heb zekere medewerker Fana aan de lijn met de vraag kan ik terug mijn facturen ontvangen zoals vroeger dat ik de huidige maand betaalt in de 1 week van de volgende maand.
Stel mijn vraag en het antwoord was neen meneer u moet betalen voor die datum.
Leg hem bovenstaande tekst uit met de opmerking ga het even zelf lezen op het forum dat het kan de datum opschuiven.
En vanaf dat moment liep met mijn kop tegen de muur. Het enige wat er toen nog uit zijn mond kwam waren bedreigen als ik te laat was om te betalen dat het mij geld zal kosten.
DIKKE ZUCHT is echt droevig dat ik terug tijd moet steken en terug mijn klacht hier moet plaatsen voor een oplossing omdat je in Brussel geen oplossing krijgt.
Dus medewerkers kunnen jullie mij aub correcte betaaldatum geven.
Factuur nummer: 6622169529
Het is gewoon uit principe ik betaal geen rekening voor huidige maand als de maand nog niet gedaan is.
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel