ten onrechte aanrekenen rappel kosten

  • 3 February 2015
  • 10 reacties
  • 370 Bekeken

Ik heb laatste factuur proximus ontvangen op 05/01/15. (factuurdatum proximus is 24 dec 2014).


Factuur werd betaald op 23/01/15. (ik heb een afschrift van de bank)


Ondertussen zijn er op 24/01 & 03/02/15, 2 rappel brieven verstuurd en bovendien op de laatste 3 appelkosten !!!!


Ik weiger elk rappel kost te betalen !


Heeft iemand een e-mail adres van de klachten dienst?


Dank u.



10 reacties

Je kan best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer en klantenrekeningnummer via privé bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? U kunt in bijlage eventueel uw betalingsbewijzen ook toevoegen. Mvg ES
Hoe een privé bericht versturen?


Mvg.
Beste,
Je kan best een privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"
of klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
Dank aan Elsa.
Mvg ES
Als ik klik op 'onze medewerkers' kan ik geen bijlagen versturen.


Hoe op te lossen?
Als u bijlage wenst toe te voegen, kan ik u adviseren om ons per mail, via http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/s... , te contacteren.
Mvg ES
Waarom wijger je die rappel kosten te betalen?Want volgens mij klopt er tocht iets niet. Of wel heeft het iets te maken met een betaling die jij achterstaat,die je daar zegt,van Januari.Maar het kan niet zijn dat jij voor niets drie maningen krijgt.En je mag blij zijn dat dit bij proximus gebeurt,want als dit in het echte leven gebeurt dat je je rekeningen niet kan betalen en je krijgt 2 maningen ,dan staat daar een bericht bij op dat bij een volgende maning de deurwaarder enpolitie aan de deur komen kloppen.En alles komen opschrijven wat er staat en komen buiten halen.Van jou of niet.Dus als je met iemand samenwoond daar zien ze niet naar.En vraag maar aan de medewerkers wie er gelijk heeft.
Beste meneer / mevrouw


ik meldt mij dat ik berichten ontvang.


Waar vindt ik deze mededelingen.


In ben al maanden alles aan het zoeken op mijn Pc.


Sinds de overschakeling van belgacom naar proximus kan ik niet aan mijn fakturen.Waar ze aankomen weet ik niet.


Mag ik U vragen deze e-mails te versturen naar christiane.camps106@Hotmail.com . Het weer is het enige wat ik ontvang van jullie dienst.


Hopend op een gunstig antwoordt, dank bij voorbaat.


Mevr.Rene Bartolomivis


Christiane Camps
geef dit best door via privé bericht aan : http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blank
Beste Meneer/Mevrouw,


antwoordt op hoger gemeld bericht dat ik gevonden heb na 3 uur zoeken naar het factuur, en niet heb gevonden.


Op het moment dat ik het bericht op mijn GSM doorkrijg , begin ik naar mijn factuur te gaan zoeken in mijn e-mails van christiane.camps106@hotmail .com .Dit is mijn login adres en mijn ontvangstadres van de e-mails.


Maar het factuur komt niet op dit adres. Wel het weer bericht. Mag ik U vragen het factuur van deze en vorige factuur mij te laten geworden, zodat deze tijdig kan betaald worden


Dank bij voorbaat en hoop op een gunstig antwoordt.


Christiane Camps

Reageer