Ik heb alles gedaan om een teller aan te maken op mijn gratis website bij Belgacom: aanvragen en autorisatie enz.... Ik had dit vroeger al eens gedaan maar terug verwijdert maar nu kan ik nergens een html code vinden om die te plaatsen. Kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Klik http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14283" target="_blank
Ik heb die link gevolgd maar dat heb ik dus al gedaan. Maar ik weet dat ik dan een html code moet toevoegen via mijn programma om die teller op mijn website te plaatsen. Die kan ik dus nergens vinden.....?????
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14285
Daarna wordt gevraagd in welke html pagina de teller moet komen
Daarna wordt gevraagd in welke html pagina de teller moet komen
Dat klopt maar daarmee heb ik nog geen code en kan ik nog geen lay out kiezen.....????
Inderdaad ik heb het ook eens geprobeerd en ik kan ook geen layout kiezen!
Hoe de layout (stijl) van m'n teller wijzigen?
Hieronder vindt u een lijst van de verschillende stijlen van tellers die wij aanbieden.
De naam van de stijl moet aangegeven worden in de optie dd van de HTML-instructie die de teller genereert.
maar inderdaad je moet eerst de html instructies hebben!
nu zijn we al met twee die om om hulp te roepen ;)
Ik kan zelf niet meer ftp'en naar mijn website op users.belgacom.net !!
Hoe de layout (stijl) van m'n teller wijzigen?
Hieronder vindt u een lijst van de verschillende stijlen van tellers die wij aanbieden.
De naam van de stijl moet aangegeven worden in de optie dd van de HTML-instructie die de teller genereert.
maar inderdaad je moet eerst de html instructies hebben!
nu zijn we al met twee die om om hulp te roepen ;)
Ik kan zelf niet meer ftp'en naar mijn website op users.belgacom.net !!
Weet iemand hoe het komt dat een ftp sessie voor users.belgacom.net niet lukt ?
ik krijg geen foutmeldingen maar de mapinhoud blijft leeg !?
ik krijg geen foutmeldingen maar de mapinhoud blijft leeg !?
beste
hier geen problemen bij het ftp-en naar users.belgacom.net
mvg
hier geen problemen bij het ftp-en naar users.belgacom.net
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.