Teller

  • 2 January 2015
  • 8 reacties
  • 261 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
Ik beschik over een abo smart25, dwz dat ik recht heb op 5 uren belkrediet, echter op de teller staat enkel 4h50 als tegoed.


Heeft iemand hier ervaring mee?

This topic has been closed for comments

8 reacties

Beste Tish,
Helaas heb ik hier geen verklaring voor.
We volgen dit verder op.
Indien er iets niet correct aangerekend wordt op de volgende factuur, dan zetten we dit zeker recht.
Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Reputatie 6
Badge +2
Tish, je staat niet alleen, mijn smart+15 abonnement heeft normaal een data volume van 1 GB maar ik krijg slechts 990 MB als data volume.
Dat is al een oud zeer dat die tellers niet altijd kloppen, blijkbaar moeilijk om door de Proximus programmeurs in orde te krijgen !
 akkoord, maar dit kan dus echt niet. Als je over je limiet bent dien je wel te betalen, zonder pardon, alhoewel je vanaf het begin in de zak werd gezet. Op de tweede GSM ontbreken ook nog eens 5 minuten en het datavolume voor internet klopt ook al helemaal niet. Ik ga niet zeggen dat die fouten bewust worden gemaakt maar hier moeten dan toch dringend oplossingen worden voor gezocht
Reputatie 6
Badge +2
Ja lap, alsof het nog niet genoeg is dat de data volume van mijn smart+15 nu 990 MB bedraagt in plaats van 1 GB hebben ze de plafond voor mijn gesprekken ingekort van 2 u 00' 00' tot 1 u 56' 08', hoe komen ze in de hemelsnaam aan die waarde?


Als dat de manier is van besparen, hewel merci, dat is dan ook op een verdoken manier dat dat gebeurt, ha ja Belgacom moet ook besparen dat staat immers in het federaal regeerakkoord.


Ofwel is er een technische mankement die zo vlug mogelijk moet verholpen worden.
Als je het mij vraagt zijn er nog heel veem mankementen die moeten opgelost worden en zeker niet alleen die tellers !!
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb hier nog een link gevonden over dat bericht teller dat eens niet geblokkeerd was. Je moet dan wel 2 jaar terug gaan toen je ook nooit die problemen kende dat men topics afbrak en zinnen van forum leden wegdeed; Maar nu een vraag aan de medewerkers.. Word er nu in feite aan die software van die teller gewerkt om die aan te passen, want bij mij werkt die de ene maal en de andere maal niet. Die is al twee dagen op 275 blijven staan en nu post ik slechts 2 berichten en staat hij ineens op 277. Vroeger keek ik naar Tita tovenaar, maar dat ligt al 45 jaar achter de rug. jullie zouden eens meer naar die berichten moeten zien die hier staan van jaren terug, en minder blokkeren. Want door die manieren geraken problemen helemaal niet opgelost, integendeel.
Reputatie 7
Badge +6
De teller werkt, maar dit topic gaat helemaal over iets anders. Ik sluit dan ook deze thread.