Vraag

Telkens opnieuw verkeerde factuur

  • 13 December 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Reeds maanden krijg ik een verkeerde factuur van Proximus. Mijn pack kost 55 euro. Elke maand krijg ik facturen die niet corresponderen. Packs worden dubbel geteld, er worden mij imaginaire decoders aangerekend. Reguralisaties die niet correct zijn. Nu is het zelf zover gekomen dat ze de prijs van mijn pack met 4 euro verhoogd hebben. Kortom de chaos is compleet! Kan iemand mij nu eindelijk eens helpen want ik begin het serieus beu te worden en overweeg verdere stappen.

2 reacties

ter info:
je kan als je dat wenst ook altijd een klacht indienen als volgt:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of eventueel "andere vraag kiezen)
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Ik dien elke maand 2 klachten in en elke maand slagen ze er in dit kinderlijke rekensommetje verkeerd te doen. Als het deze maand niet lukt ben ik weg en dien ik klacht in wegens diefstal

Reageer