Telenet wel Belgacom NIET

  • 21 March 2012
  • 20 reacties
  • 1383 Bekeken

Mijn dochter heeft telenet, windows7 en IE9 op haar laptop.

Ik heb belgacom, vista, IE9 op mijn desktop.


En raad eens wie naar TV-Overal kan kijken ?

Mijn dochter....... met mijn e-mailadres en mijn paswoord.

En ik dus niet ??????

Toch raar hé !!!

20 reacties

Badge +1
Dit is inderdaad heel vreemd. Ik heb allesinds al problemen gehoord met internet explorer9 voor tv overal. Er zijn er die daar geen problemen mee hebben maar sommigen wel. Ik zou eens een ander browser gebruiken bv.: google chrome of firefox of safari ofzo met google chrome werk ik en daar werkt het perfect.
met provider zal het allesinds niets te maken hebben, tv overal kan je gebruiken met gelijk welke interverbinding (je moet uiteraard wel een geldige e-services account hebben)

dat jij het niet kan bekijken zal dus wellicht aan de browser liggen, of misschien de laatste versie van silverlight eens downloaden....

mvg
"misschien de laatste versie van silverlight eens downloaden" heb ik op mijn pc staan.

Browser = IE9, zelfde als mijn dochter.

Met google chrome of opera gaat het wel.

vg,

Pol
Het is wel zo dat het algemeen bekend is (al in verschillende artikels gelezen) dat de combinatie Vista / IE9 soms problemen geeft en dat Window7 /IE9 veel beter samen werkt zou zelf uit testen gebleken zijn dat met deze combinatie de snelheid beter zou zijn dan andere browser gewoon omdat de IE9 veer beter afgesteld is op het OS systeem in vergelijking met de anderen en dit volgens de test resultaten uitgevoerd door specialisten; IE9 zou dan weer minder sterk staan ddan de andere in verband met add-ins.

Trouwens Vista is zo al gekend om veel meer problemen te hebben dan Windows 7.

In ieder geval bij mijn werkt tv on pc met W7 / IE9 heel goed.


groetjes

Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Klopt dat je TV-Overal ook op andere netwerken kunt bekijken. LiveTV van Yelo echter alleen op een vaste of Wifi-verbinding van Telenet. Heb ik gisteren nog uitgetest. Op ander netwerk kan je alleen de TV-gids raadplegen van Yelo.
Reputatie 2
Badge +1
Vermoedelijk is silverlight niet correct geinstalleerd...
Reputatie 7
Badge +1
Vermoed ik ook axs.
Vandaag de laatste versie 5.0.61118.0 geinstalleerd van silverlight. Maar geen tv-overal die opstart met ie9.

vg,

Pol
Heb je al eens een volledige reset gedaan van je IE9 via

"Internet options" / "advanced" (tab) / click "reset" button ("delete personal settings" aanvinken)

groetjes,

Elsa
beste Elsa,

Dit heb ik ook al gedaan. Toch bedankt voor de tip. Toen ik IE8 had, ging het wel.

Mijn dochter is gisteren bevallen en ik zit nu in het ziekenhuis te kijken naar tv-overal met een gratis internet verbinding. Zij heeft nogsteeds ie9, windows 7.

vg,

Pol
Wegens mijn defecte desktop, terug mijn oude laptop aangezet....vista en IE8....heb perfect de koers gezien op tv-overal.


vg,

Pol
Ook vandaag de koers gezien. Dus er is iets mis met tv-overal op mijn desk pc en ie9.

vg,

Pol
Werkt uw desk pc dan niet met het OS Windows Vista ?


Elsa
Jawel Elsa, op mijn desktop pc heb ik ook Vista staan.

vg,

Pol

Dat dacht ik al want er zijn veel problemen gemeld met de samenwerking van IE9 en Vista.

Daarentegen werkt de combinatie IE9 Windows7 wel heel goed (IE9 werd eigenlijk getuned op OS W7 voor betere prestaties en ook in samewerking van GPU )

Mss eens via "Internet options" Advanced Tab de optie "Use software rendering instead of .... aanvinken en zo eens proberen want sommige grafische kaarten geven ook problemen.

Elsa
Dat dacht ik al, de combinatie IE9 Vista staat bekend om regematig problemen te geven.

Probeer eens de volgende optie aante vinken in je IE9

Internet Options

Advanced -TAB

Bovenaan zie je de optie : "Use software rendering ....."

vink deze eens aan en probeer eens opnieuw.


Elsa
Bovenaan zie je de optie : "Use software rendering ....."....

Ik zie dit niet....ik heb wel een nederlandstalige uitvoering.

sorry,


vg,

Pol
Onder de "geavanceerde" TAB zie je vindt je daar iets terug van de optie "Softwarerendering"

die staat default uit dus geen vinkje en die zou je eens moeten aanvinken en de browser heropstarten (ik denk niet dat het nodig is van de pc te heropstarten)

Elsa
Beste Elsa.......het is gelukt. Bedankt voor uw tussenkomst......en een dikke kus.


vg,

Pol
graag gedaan en het doet altijd plezier om iemand te kunnen helpen.

groetjes,

Elsa

Reageer