Telenet investeert in de uitbouw van uitbouw van een giga-netwerk

  • 30 August 2014
  • 30 reacties
  • 608 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Telenet gaat in de komende 5 jaar investeren en werken uitvoeren voor giga-netwerk, hiermee zal men op het internet giga snelheden halen.


De vraag is of Belgacom ook plannen heeft in die richting.

30 reacties

Ik ken uw conclusies ondertussen al Wauter als je het niet zwart op wit gezien hebt of jij hebt het niet gezegd dan kan een ander allen maar zever vertellen zeker ! Als we zo beginnen dan kan ik evengoed zeggen dat alles wat je gepost hebt al overal te lezen staat en vraag toch ook niet ieder keer van te bewijzen waar je deze info haalt , ik ben geen ongelovige thomas als u dan als het zo zit.


Er is niets dat ik hier op het forum gezet heb dat niet terug te vinden is uitgenomen mss een paar dingen die ik via via gekregen heb dus kan ik toch geen link posten voor deze, en voor da ander terug uren gaan opzoeken op het internet om terug te vinden waar ik dit ooit gelezen heb en moest je echt goed gelezen hebben wat ik hier gepost heb dan zou je weten hoe ze eventueel zouden kunnen te werk gaan , maar wat voor een zin heeft dit als je nog geenszins weet of ze dit gaan toepassen want het zijn allemaal maar lapmiddelen en het is toch wachten op de grote zet die over jaren zal lopen


Trouwen om nog over de VDSL2/vectoring terug te komen die blijkbaar tot 140 Mbit:s kan opgetrokken worden , wat ben je ermee als BGC bv het risico niet zal nemen en stabiliteit gaat primeren en als ze de G.Fast parrallel met Vectoring kunnen uitvoeren enz... maar gaan ze dit wel uit voeren en hoeveel Rop's gaan ze bijzetten of BB's enz allemaal om iets de snelheid op te drijven en ga zo maar door , dat is toch allemaal geen nieuws meer en al dikwijls genoeg ter sprake gekomen dus trek gij uw conclusies zoveel als je wilt ik heb hier geen enkel zaak uit mijn duimen gezogen.


We zullen wel binnenn kort zelf kunnen vaststellen zeker als BGC met een tegenzet gaat af komen of niet !


Ik deel hier mijn ervaring maar mee of wat ik weet of te weten gekomen ben op één of ander manier en dit wil ik delen op het forum zonder dat ik ieder keer ga moet bewijzen van waar die info komt.


Omdat we nu off-topic gaan zal ik het kort houden (ik heb getwijfeld of ik deze post überhaupt nog ging plaatsen, maar heb besloten om me toch nog kort te verdedigen). Na elke zin uit uw vorige post kan je antwoord 1 of antwoord 2 plaatsen.


1. Netwerktechnologieën is een domein waarin ik geïnteresseerd ben en waarover ik al één en ander gelezen heb. Als iemand dan claims maakt die mij op het eerste zicht vreemd lijken, dan vraag ik om die claims te staven, ja. Lijkt me logisch, niet? Als de claim terecht blijkt te zijn, ben ik de eerste om toe te geven dat ik iets heb bijgeleerd.

(Het is uw goed recht om hetzelfde te doen, maar aangezien je zelf aangeeft dat alles wat ik zeg al ergens beschreven staat, zal dat niet nodig zijn.)


2. Zelfs al zou Belgacom nog niet zeker zijn welke richting ze uit willen, dat belet ons niet om te discussiëren over de mogelijkheden die ze hebben.


Ik ben echter geen fan van meta-discussies (ik heb het liever over de inhoud), dus zal ik het hierbij laten. Ik schenk je het laatste woord.
Ach meneer is vriendelijk, hij schenkt mij het laatst antwoord, dat zegt al veel over uw eigen en ik ga er ook mijn conclusies uit trekken


Ik zal antwoorden met een vraag, al ooit gehoord van:


- Brain-pickers

- Googlaars

- iemand die't warm water opnieuw uitvindt




Ook goed, dan neem ik zelf het laatste woord:


Bedankt voor deze compleet inhoudsloze en irrelevante persoonlijke aanvallen.
Daar had ik geen second aan getwijfeld ja


en aan wie zou ik het geleerd hebben denk je , dat haantjes gedrag kunnen sommige mannen toch niet laten precies smiley

Reageer