Beantwoord

telefoonnummer kouter gent

  • 13 April 2016
  • 5 reacties
  • 4732 Bekeken

kan er iemand mij de telefoonnummer geven van belgacom/proximus kouter gent aub
had vorige week een niauwe smartphone besteld,die ging maandag binnenkomen en geleverd worden,
ze gingen mij een mailtje sturen of bellen,maar ondertussen nog niks gehoord,
als ik dan info opzoek voor een telefoonnummer van de kouter kom ik dan altijd die gratis nummer 080022800
en die hebben dan niks te maken met die nummer als je daar info over wilt wat je hebt besteld,
hoe kan ik dan die contacteren ?
icon

Beste antwoord door Joel M 13 April 2016, 11:48

Bekijk origineel

5 reacties

Die telefoonnummers van de Px centers heb ik ook nog nooit vast gekregen!
hoe kan je dan contact opnemen met hen,als je deze nooit kan bereiken en altijd die 0800 nummer voorgeschoteld krijgt, frustrerend,pfff
zal niks anders dan wachten zijn zeker,als ik ik dan even wat tijd heb volgende week eens een kijkje gaan nemen zeker,
Reputatie 7
Badge +3
Beste kennametal,

De Proximus centers zijn telefonisch niet meer bereikbaar.

Reden zijn regelmatig de lange wachttijden in de centers.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 6
Badge +2
Er zit dus niks anders op van regelmatig binnen te springen in die desbetreffende Proximus center.
zal wel moeten zeker,zal een duur grapje worden als ik regelmatig moet binnenspringen ,bus en babysitter is niet gratis hé en nog tijd hebben als je nog moet werken,niet simpel,heb gelukkig morgen verlof (op nippertje goedgekeurd) hopelijk is de bestelling binnen,pfff......heb dan beter geluisterd naar mijn collega's,kopen in de winkel waar ze binnen hadden en dan naar proximus gegaan,waar er dan minder tijdverspilling was,maar ja ben content van proximus ondanks alles,

Reageer