Wel.... Ik zit in echt stome situatie al 3 weken.
Ik ben bij andere provider (namelijks Dommel), maar problem is dat technieker van Proximus was iemand aan het aansluiten en hij heeft mijn lijn afgesloten. Ik heb flawles idee waroom zo gebeurd. Na zijn visit mijn CID klopt niet meer, Proximus kan mee niet helpen sinds ben ik niet hun klant. Dommel heeft nieuwe lijn geregeld,
Vraag is enkele mogelijkheden dat ik naar Proximus bel en iets vraag over of het is B2B allen en klanten kunnen niet info daarme krijgen. Ik weet mijn CID, als dat nodig is.
P.S. Die lijn is actif al 9 jaren en ik geen probleem daarme had.
mvg,
Vladimir
Bladzijde 1 / 1
Vladimir,
Gezien jij zelf geen klant bent bij Proximus gaat Proximus je ook niet kunnen verder helpen ( Mag ook gewoon niet). Jij dient jouw storing door te geven aan je provider die vervolgens het nodige zal doen bij Proximus (indien nodig) . Zij zijn immers wel klant bij Proximus.
Mvg
Gezien jij zelf geen klant bent bij Proximus gaat Proximus je ook niet kunnen verder helpen ( Mag ook gewoon niet). Jij dient jouw storing door te geven aan je provider die vervolgens het nodige zal doen bij Proximus (indien nodig) . Zij zijn immers wel klant bij Proximus.
Mvg
Ik heb zo gedacht, bedankt voor verklaring.
mvg,
mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.