telefoon van belgacom : adsl-->vdsl 2

  • 6 November 2012
  • 3 reacties
  • 862 Bekeken


Ik kreeg vandaag telefoon van belgacom dat ik gratis kon overschakelen van adsl naar vdsl 2.


Hiervoor zou een technieker langskomen en dit zou volledig gratis zijn.





Ik vroeg mij af zijn hier enige nadelen aan verbonden of addertjes onder het gras zoals contractverlening of meerkosten?





Alvast bedankt










3 reacties



contractverlening



't is een beetje aanpassen, maar jaarcontracten bestaan niet meer in de telecomwereld... je kan sowieso opzeggen na zes maanden, en belgacom/proximus zijn zelfs een stuk verder gegaan en de contracten sinds juli zijn vrijblijvend geworden en kan je ten alle tijde opzeggen. let wel op met koppelverkoop (gsm aan €1, bij opzeg moet je restwaarde betalen) of huur tablet (huurcontract van 24 maanden)


wat betreft de overgang van adsl naar vdsl2, deze is ten zeerste aan te bevelen....dit verandert niets aan de prijs of uw contract


als je veel binnenbekaling hebt moet je mogelijks wel wat aanpassingen doen :http://support.nl.belgacom.be/euf/assets/pdf/install-fixed-line-ntp2007.pdf" target="_blank


mvg


dus iedereen die voor 16/4/2012 al een pack heeft had zogezegd en oud pack, en zou volgens 1 van de posters hier dus moeten betalen



Neen moeten is er over maar men kan wel overstappen naar het nieuwe pack.


ik heb deze info gegeven omdat een bovenstaande poster geschreven heeft :



maar ik denk niet dat door nieuwe naam de prijs stijgt



Om te bewijzen dat het niet alleen de naam is die veranderd is.


groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +1


Het is alleszins positief dat Belgacom spontaan de klanten opbelt om over te schakelen als de mogelijkheid (ROP) zich aanbiedt. 3 jaar geleden was het bij mij nog eerder toevallig omdat ik een serieuze storing had op mijn ADSL-lijn. Toen bood men mij aan over te schakelen. het was toen nog niet gratis, maar als ze dat in een actie uitvoeren bij klanten in dezelfde buurt sparen ze zelf ook kosten uit natuurlijk. Hopelijk geeft dit een boost aan de spreiding/uitrol van VDSL2!

Reageer