Sinds vrijdag 22 december 2018 heeft mijn moeder geen verbinding meer met Proximus. Hierdoor kan zijn geen gebruik meer maken van haar TV, internet en telefoon. Voor een alleenstaande vrouw van 74 jaar is dit zeer vervelend op deze feestdagen. En ik kan sinds zaterdagmorgen niemand van Proximus rechtstreeks contacteren. Enkel een bandje dat mededeeld dat er technische storingen zijn tot 29 december. Als dat de snelste service is van Proximus, dan stel ik mij daar wel vragen bij.
Bladzijde 1 / 1
Goeiemorgen. Mag ik even haar lijnnummer?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Als deze datum zo veraf is, zal dit vermoedelijk om een kabelprobleem gaan. Om dit zeker te weten bekijk ik dit direct als ik het lijnnummer of klantennummer heb ontvangen. Groeten, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Als deze datum zo veraf is, zal dit vermoedelijk om een kabelprobleem gaan. Om dit zeker te weten bekijk ik dit direct als ik het lijnnummer of klantennummer heb ontvangen. Groeten, Charlotte
016xxxx [Edit Wim: telefoonnummer verwijderd omwille van privacy]
Tip; altijd beter telefoonnummers en andere privé gegevens via een
Privébericht doorsturen > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
i.p.v. het op een openbaar forum te plaatsen
Privébericht doorsturen > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
i.p.v. het op een openbaar forum te plaatsen
Oei, dacht dat dit privé was. Kan dit nu zeker niet meer verwijderen
Is al verwijderd, bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.