Beantwoord

Tegemoetkoming

  • 19 December 2017
  • 6 reacties
  • 321 Bekeken

Sinds begin december kregen wij te maken met het telkens uitvallen van televisie en internet. Eén van Uw technici die ter plaatse kwam stelde vast dat er een probleem was met de kabel die onder het voetpad lag, er komt maar 1/10 van het vermogen bij U naar binnen dat normaal gezien via de kabel bij zou U moeten binnenkomen. De enige oplossing hiervoor is dat we buiten zullen moeten graven om zo het euvel op te lossen. Op 13 december kwam er dan een 2 de ploeg langs , die opnieuw enkele metingen uitvoerden om de juiste locatie van de fout in de kabel op te sporen.Nadien werd de kabel bloot gelegd waardoor ze de fout die er inderdaad was konden herstellen. Hoed af trouwens voor de mensen die ik bij mij over de vloer kreeg, want alle drie de technici waren supervriendelijk proximus medewerkers.

Mijn vraag is echter de volgende : gedurende vermelde periode was het voor ons door de ontelbare onderbrekingen zo goed als onmogelijk om nog naar televisie te kunnen kijken of te surfen. Is het mogelijk dat wij hier een tegemoetkoming voor krijgen ? Wanneer je op restaurant zit en je bestelde een biefstuk met friet, en de ober brengt jou enkel een leeg bord, dan hoef je daar toch ook niet voor te betalen.

Vandaar de vraag, is hier een tegemoetkoming voor voorzien ?
icon

Beste antwoord door AkiW 21 December 2017, 16:33

Bekijk origineel

6 reacties

Dit zal wel mogelijk zijn, als hier iemand van het proximus team langs komt zal dit wel verder met u afgehandeld kunnen worden.
Zo te zien is er nog niemand van het proximus team langsgeweest dat op mijn vraag kan antwoorden.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Dirk, is het mogelijk om ons via een privé bericht de betreffende klantgegevens te bezorgen? Dan kunnen dit voor je bekijken. Een privé bericht kan je ons sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. GR Inge
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

in uw geval, voorziet Proximus u een billijke vergoeding op uw komend factuur. Aangezien uw factuur nog niet is opgesteld, mag u ons gerust hiervoor terugcontacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft voor de vergoeding.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mvg, Aw
Akiw,

De laatste factuur die ik van U kreeg is Documentnummer 6748111839 van 10 December 2017 ten bedrage van 48,35 €.
Deze faktuur heb ik inmiddels al betaald.

Wordt de tegemoetkoming automatisch voorzien op de eerstkomende factuur ? Dit zal dan de factuur zijn voor de maand Januari 2018.


Mvrgr.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, aangezien u factuur nr 6748111839 ( € 48,35) reeds betaald heeft, zal de compensatie van € 29,25 ten voordele van u toegekend worden op uw eerstvolgende factuur. De compensatie is berekend op basis van uw geleden schade betreffende de periode 01/12 tem 15/12/2017. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Akiw

Reageer