Skip to main content
Is het mogelijk dat de technische dienst mij kan contacteren ik kan geen uitgaande oproep doen. Wel ontvangen. Is al paar weken aan de gang! Graag had ik dit opgelost gekregen vandaag. Of proximus mag alles ophalen en ga ik naar andere provider!
Beste Noisd,



ik begrijp uw frustratie.

U kan het best wel zo snel mogelijk uw bericht aanpassen en uw gsmn° verbergen.



Om rechtstreeks met iemand in contact te komen van PXM

kan u hen het best een bericht sturen met uw klantnr en vraag,



• via dit Forum , door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

• via de chat op de supportpagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html

• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)

• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)



Alvast veel succes!
Dank u
FYI:


    Overzicht van proximus contact mogelijkheden:
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "klik hier"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

FYI:

Hahahahaha ik dacht daarnet al. What the **** is FEI 😂
For Everones Intrest 😃

Reageer