Skip to main content
Hallo

Er ging normaal gezien vandaag een technicus langskomen om ons pack te installeren op 6/09/2016 namiddag. We hadden via de Proximus zaak in Maasmechelen een afspraak genomen.

Het was al 18.30 u en niemand is komen opdagen. Ik had speciaal vrij genomen van het werk. Dus heb ik de klantendienst gebeld en vertellen ze mij dat ze normaal gezien volgend week gaan komen. Wat helemaal niet leuk is omdat ze mij hadden gezegd dat ik me moest afmelden bij scarlet vandaag voordat ze het installeren. Klantendienst heeft me verteld dat ze een bericht naar de technicus hebben gestuurd en dat ze mij gingen terugbellen. Als ze me voor 19u niet terugbellen, moet ik de klantendienst snel terugbellen. Dus dat deed ik. Ik heb meer dan een uur gewacht aan het telefoon en niemand kwam opdagen. Het is al 20.20 u.

Ik ben van scarlet naar proximus overgestapt omdat scarlet veel problemen had. En het is nog geen maand en beginnen de problemen met proximus. Wat moet ik nu doen? Elke dag zitten te bellen totdat iemand oppikt? Ik moet nu een week zonder internet zitten door jullie fout. Dit is helemaal niet fijn.

Wat moet ik nu doen?:@
ik zou al beginnen door een privébericht te sturen

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

wat je ook kunt eventueel proberen als je een twitter account hebt, is proximus op twitter contacteren, daar wordt ook vlug gereageerd

NB: die verhalen lees je regelmatig op twitter trouwens dat de technieker niet op de afgesproken datum geweest is en niet verwittigd heeft ook en men daardoor een dag verlof nutteloos verloren heeft enz ...
ik zou al beginnen door een privébericht te sturen

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

wat je ook kunt eventueel proberen als je een twitter account hebt, is proximus op twitter contacteren, daar wordt ook vlug gereageerd

NB: die verhalen lees je regelmatig op twitter trouwens dat de technieker niet op de afgesproken datum geweest is en niet verwittigd heeft ook en men daardoor een dag verlof nutteloos verloren heeft enz ...

Bedankt ga ik doen!

Reageer