Te veel aangerekend

  • 6 August 2017
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Op mijn laatste GSM factuur werd ten onrechte 2x 20 euro aangerkend voor de dienst Travel surf.
Ik betaalde mijn laatste factuur dus onder aftrek van die ten onrechte aangerekend bedrag.
Dit werd mondeling overeengekomen met de klantendienst in een telf gesprek van 8 july jl , waar me een Kredietnota werd toegezegd van 40 euro.
Nu krijg ik een rappel voor die 40 euro.
Hallo Proximus wakker worden aub.
Aan welke dienst kan ik een SCHRIFTELIJKE klacht hierover neerleggen. ???
Ik weet dus nu voor de toekomst dat ALLES schriftelijk moet gebeuren
Graag een JUIST email adres aub

4 reacties

Proximus
Koning Albert II laan 27
1030 Brussel
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ter verder info mogelijkheden om Proximus te contacteren http://proximus.be/contact
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html

   


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Hoe je de optie "Mail Ons" (om een mail formulier online te verzenden) te vinden op de pagina http://proximus.be/contact (als voorbeeld ivm factuur)
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
Zo kregen wij ook geregeld aanrekingen aan waardoor we 8 juni overstapte naar een andere provider, zowel voor onze gsmabonnementen als de tv.
Nu kregen wij in juni gewoon een volle maand voor de afrekening, waar dus ook zogezegd een kredietnota opgemaakt ging worden. Niets van gekregen, dus ook niet betaald.
Juli kregen we opnieuw een afrekening aan weer voor een volle maand, ook kregen we in de loop vd tijd aanmaningen aan voor de factuur van juni.
Enkele malen contact gehad en uiteindelijk zei het callcenter dat we de laagste factuur maar moesten betalen. En dat er weeral een kredietnota opgemaakt zou worden. Weer niets gezien van die kredietnota. Je moet toch niet betalen voor diensten die je niet kreeg en gebruik van maakte ?
Hoe zou het ook kunnen zonder digicorder ? Want dat moet je allemaal inzenden ?!
Vandaag zelf een berekening gemaakt van de dagen waarop we dus nog wel gebruik maakte van jullie diensten en overgeschreven.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Yves, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen? Deze kan je ons bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Ashok,

Kan je ons via een privé bericht de betreffende klantgegevens bezorgen?Dan kan dit verder voor je nagekeken worden.

Je kan ons een privé bericht verzenden via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes Inge

Reageer