Beantwoord

Tablet Acer Iconia

  • 14 October 2016
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Beste,
In september 2013 ging ik in op een promotie aanbod van toenmalig Belgacom. Hierbij kreeg ik een tablet ' acer Iconia' ter beschikking voor 3 jaar. Begin november 2013 mocht ik deze gaan afhalen in de proximus-winkel. Aangezien ik steeds 3 jaar in mijn hoofd had, kijk ik nu pas op de documenten van toen. En hier staat maar 2 jaar op vermeld.
Via 'Eva Van Belgacom' had ik inderdtijd contact gehad ivm met foutieve facturen en toen zeiden ze mij dat 'als' ik de tablet te vroeg binnen bracht, ik extra kosten zou moeten betalen.
Dit bedrag zou gelijk zijn aan de huurprijs voor de niet opgenomen maanden + nog een extra forfaitaire kost. Ik zou de tablet ook steeds in goede staat -100% - dienen terug te brengen anders zou ik de volledige nieuwprijs van de tablet dienen te betalen aan Proximus - zonder rekening te houden met ouderdom.
Kan er me iemand zeggen wanneer ik de tablet kan terugbrengen 'zonder' iets te betalen?
Dank
icon

Beste antwoord door Joel M 14 October 2016, 11:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo NatalieL,

U kan het tablet na 24 maanden inleveren zonder kosten.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Dat lijkt me behoorliik onredelijk. Na 3 jaar in nieuwe staat? en met de laatste nieuwe Android-versie? Onmogelijk! Ze zouden je eerder na3 jaar een nieuw moeten geven!
En wat als er - door de leeftijd - iets aan de tablet begint te mankeren. Of wanneer de tablet kapot is door ouderdom of door per ongeluk te vallen?

Hallo NatalieL,

U kan het tablet na 24 maanden inleveren zonder kosten.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 3
Badge
Dag NatalieL,

De winkel zal wel vaststellen als het toestel stuk is of dat normale slijtage is of dat de oorzaak bij de klant ligt.

Groetjes,

Jos
Reputatie 6
Badge +3
Na 2 jaar en hier zeker na 3 jaar is de waarde van het toestel nul of zelfs negatief want de toestellen moeten afgevoerd worden.
Tenzij het toestel en 100 stukken uit elkaar ligt, is er geen reden om nog iets aan te rekenen bij schade

Reageer