taal problemen


Eva en andere,

ik en vrienden van me hebben steeds de problemen dat ze een andere taal krijgen als men inlogt op e-services. De taal wijzigen in de linkerbovenhoek lukt voor 1 pagina, daarna is hij het onmiddellijk weer vergeten.

Ook kreeg ik zelfs een Premium club kaart met bijhorende folder, allemaal in het frans!

Mijn e-services profiel en dat van al die anderen, staan in het nederlands.

Kunnen jullie daarvoor een oplossing bieden?

12 reacties

dezelfde klacht heb ik reeds op andere website zien staan, dus geen alleenstaand geval...

Eva zal jou gegevens nodig hebben om het na te kijken

mvg
ha, net hetzelfde als bij mij dus.
Ze zullen wel weer een uitvlucht hebben van 'minor issue', 'kleine bug', etc


Eva vroeg mijn gegevens, klantnummer: 608589206 en nog zo'n geval bij dit klantnummer: 606626652

mvg
ik ken ook gebruikers met dit probleem, is dus inderdaad geen alleenstaand geval

mvg
Nee inderdaad, geen alleenstaand geval. Lijkt regelmatig voor te komen, ook bij andere takken van Belgacom.

Zou toch mooi zijn moesten ze hier verandering in brengen in de toekomst (laten we maar hopen). Alvast ik zou de mensen met een soortgelijk probleem de raad geven om een Privébericht naar Eva te sturen, even kort je probleem uitleggen en je klantgegevens mee te sturen.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij springt dat nu en dan in het engels. Dat is al een langer aanslepende 'bug'".
HAHA. Jullie weten toch al langer dan vandaag dat Vlamingen bij Belgacom enkel maar goed zijn om te betalen.Als ze eens zin hebben komt er eens een halve vertaling.
En dan zijn ze verbaasd dat Belgacom meer en meer klanten verliest in Vlaanderen. (hebben ze nog Vlaamse klanten?)

het is afschuwelijk om zomaar folders door te sturen naar de klant in een andere taal, maar voor Belgacom is dat blijkbaar geen probleem. Zolang hun franstalige vriendjes maar tevreden zijn.
Aaahh, daar is den tommos weer zie. 't Heeft precies nog lang geduurd deze keer? Beetje ziekskes?
okido, tot hiertoe ben ik erachter gekomen dat wanneer we inloggen in chrome het engels is en IE 9.0 nederlands automatisch is. Dus gebruik ik IE 9.0 voor belgacom site te raadplegen. Het zou niet mogen zijn, maar FF, Chrome, Safari, Opera, etc loopt de site belgacom, proximus en trouwens mijn online banking module gewoon nooit vlotjes. In IE 9.0 altijd wel (desnoods met de compatibiliteitsmodus).

Conclusie (vraag), waarom denken jullie dat men die sites niet compatibel maken? Veel gebruiksvriendelijker en sneller dan IE9.0 nochtans...
ik gebruik firefox en heb dat probleem niet, alles staat in het nederlands en blijft ook in het nederlands staan

mvg
Hier ook geen enkel probleem met FF4 (ook niet bij Dexia en KBC online banking overigens).
Staan de instellingen (cookies) van uw alternatieve browsers te strikt misschien?
Ik heb dit probleem vroeger ook al gehad.
En de oplossing was idd de cookies verwijderen.

Reageer