SyFy channel

  • 11 April 2017
  • 3 reacties
  • 650 Bekeken

Een tijd geleden werd SyFy channel plots niet meer uitgezonden. Daar is nooit compensatie of vervanging voor gekomen. Nu zie ik SyFy channel plots staan in de promotie voor het Familius pak. Mag ik SyFy channel terug op mijn Tv verwachten of is dit consumenten bedrog?. Wat me trouwens ook opvalt is dat in het Familius pak geen vermelding meer in van het Historie channel gaat dat misschien ook verdwijnen zodat ik verplicht wordt meerder paketten te nemen? Is dit de manier waarop Proximus klanten wil binden?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag crhisflfm,

Je kan altijd de beschikbare zenders opzoeken via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html gebonden aan jouw regio. Afhankelijk van de vraag en contractuele mogelijkheden naar/met zenders, kunnen wij deze (gratis) aanbieden in onze boeketten.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 4
Badge +1
Over zenders weet ik alles nu wel denk ik.? Maar hoogst waarschijnlijk zal het de Franse versie zijn zoals Ter nog enkele tussen zitten. Of hij moest er plots bij zitten. Ik moet trouwens deze middag nog voort doen aan die zenders want daar ben je een week mee bezig.
Reputatie 4
Badge +1
Ik zal eens moeten vragen of al deze zenders al dan nog te bekijken zijn met Nederlandse ondertitels. want ik ken iemand die IP TV heeft en het via die manier misschien kan zien. In ieder geval kan die naar de commerciële kijken dus misschien ook deze.

Reageer