Vraag

Swipebox geen geluid

  • 31 January 2017
  • 10 reacties
  • 224 Bekeken

Ik krijg geen geluid via swipebox alles is goed aangesloten verder werkt deze prima maar geen geluid van YouTube of radio Line. Swipebox gaat via decoder naar surround. Proximus tv geeft wel geluid

10 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Zet eens uw geluidsknop op uw !!Smartphone op maximum.
De audio van de Swipebox staat in serie met de audio van uw phone.
Ik krijg geen geluid via swipebox alles is goed aangesloten verder werkt deze prima maar geen geluid van YouTube of radio Line. Swipebox gaat via decoder naar surround. Proximus tv geeft wel geluid
Als je de radioline app op je decoder gebruikt dan is het volume wel in orde?
Op mijn V4 decoreer staat radio Line niet wordt nog niet ondersteund Proximus zei dat het via swipebox box wel gaat . App is geïnstalleerd werkt ook enkele en geluid. Zal morgen eens proberen met het geluid van de smartphone al hoewel ik niet weet of het dat is . Het geluid regel ik toch met mijn surround. ?
Ja maar ik vermoed (heb geen swipebox) dat snor kan gelijk hebben dat de smarphone geluidsinstelling ook doorgeven wordt, dus vermoed ik al je het geluid uitzet bijvoorbeeld op de smartphone ook geen geluid niet meer doorgegeven wordt aan je surround!
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb mij destijds de Swipebox aangeschaft en ik kan bevestigen dat beide geluidsinstellingen in serie werken wat betekent dat de geluidsinstelling van de smartphone inderdaad "doorgegeven" wordt. Beiden initiëel op 75% instellen geeft de grootste flexibiliteit.
Thans ligt mijn Swipebox stof te vergaren omdat hij helaas nooit voldaan heeft aan de specificaties. Hij kan namelijk géén "Mp4 HD filmkes" Swipen van smartphone (Samsung S5) naar HDTV. Om de 30 sec. is er een onderbreking van enkele seconden. Ook de Swipebox voeden via UTP biedt géén oplossing en de talrijke upgrades zijn nog steeds NIET copmpatibel voor HD beelden Mp4.
Mp4 SD beelden-, YouTube-, Facebook- etc. Swipen werkt perfect.
akkoord maar ben ik dan verkeerd in de redenering, dat als Rudi niks hoort, dat zijn smarthphone toch op 0% moet staan, want hij zal wel zijn surround eens open gedraaid hebben?
Reputatie 4
Badge +1
Rudi zijn smartphone zal (kwasi zeker) op 0% staan en zelfs met surround op 100% blijft het resulterende volume 0%.

Het is identiek aIs naar Spotify luisteren via uw smartphone in de wagen die gebruik maakt van Bluetooth ipv Wifi. Met uw smartphone op 0% en de volumeknop van uw autoradio op 100% is het volume ook 0%.
Inderdaad wat ik veronderstelde, omdat ik het aan het vergelijken was met de chromecast en net zoals bij chromcast voor wat je cast naar de chromecast, wordt de smartphone eigenlijk je afstandsbediening en zo zal dit ook wel zijn voor wat je swipet naar de swipebox.
Terug geprobeerd smartphone geluid staat open ook op de app van swipebox maar geen geluid
misschien de swipebox eens resetten.
Door gewoon eens de netstekker uit te trekken en laten opnieuw opstarten.
Of er bij de swipebox ook een harde reset (fabrieksinstelling) mogelijk is weet ik echter niet.
Of ook kan je de swipebox app misschien eens herinstalleren op je smartphone!

Reageer