hallo! heb een vraagje over mijn swipebox. heb soms problemen dat het beeld niet gelijk loopt met het geluid dan moet ik mijn swipebox terug uit mijn decorder nemen en dan werkt alles weer vlot. de meeste problemen is op tv één hd heeft er som iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
probeer eens de decoder 5 seconden zonder spanning te zetten en dan laten heropstarten
Hallo Carlos5,
Dit was inderdaad een gekend probleem, maar het zou moeten opgelost zijn na de laatste update.
Kan u even kijken welke versie van de software uw Swipebox heeft?
P.
Dit was inderdaad een gekend probleem, maar het zou moeten opgelost zijn na de laatste update.
Kan u even kijken welke versie van de software uw Swipebox heeft?
P.
Hallo PeterVH,
Hoe kan je die software versie opvragen ?
Tip: Allerlei gekende problemen zouden hier op het forum, in één of ander Onderwerp, toch een plaatsje mogen krijgen.
Hoe kan je die software versie opvragen ?
Tip: Allerlei gekende problemen zouden hier op het forum, in één of ander Onderwerp, toch een plaatsje mogen krijgen.
Dat kan zo:
Menu > Settings > System > About Proximus SwipeBox > Build number
P.
Menu > Settings > System > About Proximus SwipeBox > Build number
P.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.