Skip to main content
Ik had graag het surfgedrag van de kids gelimiteerd gezien daar zijn frequent over de limiet gaan, al dan niet verwittigd door Proximus sms. Is er een mogelijkheid om 3G/4G gewoon te stoppen wanneer hun totale limiet van 1GB + 2GB overschreden is zodat ik niet steeds weer voor een forse meerkost kom te staan? VerwittigingsSMS'n zijn blijkbaar onvoldoende daar deze weinig of niets zeggen voor hen.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobilus_full_control/particulieren/producten/mobilus/mobilus-fullcontrol.html



Indien u Tuttimus klant bent, weet ik niet of dit nog een mogelijkheid is.

Anders stuurt u een bericht naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

met uw klantnr ed. en dan kunnen zij dit eventueel activeren voor uw kinderen.
S1MON3, Ik ben 'oude' Proximus-klant dus dit zal ook nu weer niet mogelijk zijn zeker??? 😞
Als je nog een oud pack hebt dan full control niet mogelijk.
t Was te denken... Same shit different day...
mijn vader heeft dit als antwoord gekregen, maar je kan wel een mobilus full control abbonnement nemen.

anders eens in een privé bericht om de mogelijkheid vragen .

ptivé bericht sturen > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb ik gedaan... Zal op antwoord wachten, maar denk dat ik al weet wat ze gaan zeggen... Oude trouwe klanten worden steeds weer naar de nieuwe, duurdere en minder uitgebreide formules geduwd, wat ik zeer betreur natuurlijk.
De Full Control optie kan geactiveerd worden, maar kan niet aan Tuttimus gekoppeld worden omdat het een automatisch herlaadbeurt is. Groetjes, Nicky
Het betreft twee abonnementen in een pack maar geen tuttimus. Dus graag manier waarop ik deze full control kan activeren.
28 dagen geleden een privébericht gestuurd met deze vraag... tot op heden geen antwoord...

Kids krijgen géén sms bij half verbruik en bijna limiet. Ze krijgen wel een bericht dat zij bijna 50€ over hun limiet zitten.

Ik ga denk ik zonder te verwittigen deze overschrijding eens niet betalen... Pure oplichterij is het! Nog een keer de ombudsdienst contacteren...?

Frustrerend!!!
De Full Control optie kan geactiveerd worden, maar kan niet aan Tuttimus gekoppeld worden omdat het een automatisch herlaadbeurt is. Groetjes, Nicky

NickyL,

Topantwoord maar verder geen daden over hoe dit kan gebeuren...?

We zijn weer een factuur én een overschrijding zonder waarschuwingsboodschappen verder...

Ik word dit zo moe!!!
hier ook.

Dochter had limiet van 3 gig. Overschreden dus bijbetalen , 1 euro voor 10 mb, totaal 15 euro bijbetalen.

Om dit onder controle te houden gebeld om te limiteren. Geen probleem.... en je behoudt de 3 gig -? Jazeker verzekerde de

dame aan de andere kant. Dag erna zien we op ons verbruik dat surflimiet op 1.5 gig is gezet en niet meer in tuttimus maar onder "full controll S". Telefoontje terug om uitleg maar een onderbouwde uitleg kwam er niet. Een full controll M werd me wel aangeboden (5 giga) maar dat ging me wel meer kosten. Dus terug naar af en zo staan we even ver.

En ook de melding NADAT men over de limiet ging EN bovendien al kosten aanrekent , is onaanvaardbaar voor zo'n " high tech bedrijf "....

Altijd ma geld uit uw zakken halen wordt ik stilaan beu alsook de talloze telefoontjes.

Weet iemand trouwens of je een data limiet kan instellen bij een Iphone 5 SE?

Alvast bedankt.3
Ter info geef ik je al deze Tips om goedkoper te surfen mee
Info voor Yvan_031



https://www.iphoned.nl/apps/iphone-dataverbruik-monitoren/

***

My Data Manager is een gratis applicatie om je iPhone dataverbruik te monitoren

Fijn aan deze app is echter dat je niet alleen je eigen verbruik kunt monitoren, maar dat van meerdere apparaten. Handig wanneer je kinderen hebt en niet wilt dat zij voor dure rekeningen gaan zorgen omdat ze niet binnen hun bundel blijven

***
Bijkomende (meer algemene) info voor iPhone & android m.b.t. mogelijkheden voor beperking



https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/
TUI: ook hier wat info te vinden > http://bgctv.skynetblogs.be#dataverbruikinhetooghouden
Dag Yvan, spijt ons te vernemen dat je verkeerd geïnformeerd bent geworden, kan je ons alvast wat meer feedback bezorgen over de tijdstippen van deze oproep en je klantgegevens? Mag steeds via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Kreeg vorige maand een mailtje met verontschuldigingen en het crediteren van 11€. Top, dacht ik.

Tot ik nu weer een rekening kreeg van meer dan 50€ over de limiet, weer zonder waarschuwings-sms'en te hebben gehad...

Sinds eind vorige maand krijgen ze wel hun waarschuwings-sms'en, maar daarvoor dus niet.

Ik hoop dan ook dat de overschrijding van vóór het in orde stellen wordt gecrediteerd. Zou niet meer dan fair zijn, aangezien ze erkenden dat er een technisch probleem was met de sms'en...

Ik wacht op respons van Proximus, doch tot op heden nog geen respons gekregen. Heb rekening nog niet betaald.

Vind het stilaan welletjes nu.

Om het allemaal nog leuker te maken, kreeg ik deze week een mail dat het Affinityprogramma wordt stopgezet vanaf november tenzij ik overstap naar Tuttimus om mijn' korting' te behouden. Netto kost me dat wel 5€ meer per maand... Ongelofelijk!!!

Ik zal Alexander De Croo eens een mailtje moeten sturen denk ik...

Moe, moe, moe word ik er écht van!

Reageer