Skip to main content

Support gevraagd (bis)

  • December 27, 2015
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
Klant dhr. Maurice Breugelmans vraagt factuur om te betalen uiteraard en om MyProximus te activeren.
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-betalen-33356?postid=535400
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • December 28, 2015
En deze verhuis raakt ook maar niet in orde:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/verhuis-geraakt-maar-niet-orde-waar-terecht-buiten-klantendienst-telefonisch-33364/index1.html#post535457

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • December 28, 2015
Gelieve ook eens naar deze te willen kijken:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/foutieve-facturatie-telefoonlijn-33370/index1.html#post535525