Sundance Channel HD

  • 4 December 2011
  • 5 reacties
  • 3586 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Nieuw in Entertainment NL op kanaal 195 , Sundance Channel HD 24 uur per dag fims, series en documentaires NL ondertitelt. Eindelijk eens een zender erbij waar we misschien eens iet aan hebben.

Nu nog graag Fox Life HD en wat Duitstalige kanalen erbij graag!

5 reacties

Dat kunnen wij al weeral niet krijgen hier is geen HD verkrijgbaar Belgacom doe eens wat zodat wij deze zenders ook kunnen ontvangen.
Reputatie 5
Badge +2
Proficiat Belgacom zou ik zeggen. De eerste, kleine, stap naar een beter en concurrentieel zenderaanbod is gezet. Al vermoed ik dat het bij die ene stap zal blijven. Of zou Belgacom toch doorhebben dat zij iets (dringend) moeten doen aan het zenderaanbod ? Of gaat Belgacom eerst wachten tot de klanten massaal overgestapt zijn op de concurrentie ?

Mvg
Badge
Zou wel eens kunnen William43 bij telenet zit deze zender ook bij Fox Life HD in het HD XL pakket.
@ Eva.

Beste Eva, ik ben reeds geruime tijd geabonneerd op de boeketten "Movie & Sport NL" en "Select NL". Deze beide zenders groepeerden voorheen alle bijkomende zenders tegen betaling. Sedert geruime tijd is nu het aanbod van boeketten meer opgesplitst. Indien in deze nieuwe boeketten een zender verdwijnt, verdwijnt deze ook in de oude.

De nieuwe zender "Sundance Channel HD" vind ik echter niet terug op mijn decoders. Ik veronderstelde dat deze zender ook deel zou uitmaken van "Movie & Sport NL" (of misschie van"Select NL"), maar dat schijnt het geval niet te zijn.

Kan je daar meer duidelijkheid over geven?

Mvg
Badge
MinderlsBeter u kan misschien beter een privé mail naar Eva schrijven met uw vraag er in.zo dat u zeker kans hebt dat Eva dit leest.

Reageer