Op 24 november hebben wij een telefonische aanvraag ingediend om bijstand voor de storing op onze vaste lijn, er is toen beloofd dat er een technicus zou langskomen.
Er hoefde niemand thuis te zijn aangezien de bijstand buitenshuis zou gebeuren.
Op 1 december kregen wij echter een kaartje in de bus met aanduiding dat er een technicus was langsgeweest aan de deur en om een nieuwe afspraak te maken.
Dezelfde avond hebben wij teruggebeld naar de technische dienst om een nieuwe afspraak in te plannen.
Er is ons toen meegedeeld dat er geen exacte datum kon worden meegedeeld van een nieuwe datum omdat er een lasser een kabel moest komen reparen en de personen bij de technische dienst niet over de lijst van de geplande afspraken van de lassers beschikten, er werd ons echter beloofd om ons terug te bellen met een concrete datum.
Op 8 december hadden wij nog steeds niets gehoord en hebben wij teruggebeld om meer informatie te bekomen en we nog steeds een storing hadden op onze vaste lijn, echter werd er nogmaals gezegd dat er geen verdere informatie beschikbaar was wanneer er niemand zou langskomen.
Op 11 december is ook onze internetverbinding en digitale TV uitgevallen, wij hebben de technische dienst nogmaals gecontacteerd met de vraag om langs te komen, maar weer kon er ons geen enkele informatie gegeven worden wanneer dit opgelost kon worden, er kon enkel een ticket aangemaakt worden.
In de loop van de volgende dagen hebben wij de technische dienst opgebeld of er meer nieuws was ivm de datum van de interventie, steeds werd er gezegd dat er geen informatie was wanneer er iemand zou kunnen langskomen.
Wanneer zullen wij uiteindelijk geholpen worden?
Bladzijde 1 / 1
Beste, we hebben dit doorgegeven aan de betrokken dispatching dienst om met je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met je voor een afspraakdatum. alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.