Beste,
Mijn vrouw die een abonnement heeft bij Proximis kan sinds gisteren namiddag geen telefoon meer ontvangen...
Bellen lukt wel...
Het vreemde is dat ik ook een Proximus abonnement heb, maar ik heb hier totaal geen last van ...
Wat is er gaande ?
Kan je geen kruistest doen met de simkaarten dan zou je kunnen uitvissen of het iets met de simkaarten te maken heeft of met de gsm/smartphone,
Dat kan ik vanavond eens proberen...
Ik had reeds een hard reset gedaan van de telefoon, dus daar kan het alvast niet aan liggen...
Mijn vrouw kan perfect bellen, maar ze kan niet opgebeld worden...
Dus dan ligt het volgens mij toch niet aan de sim ?
Gisteren heb ik ook naar de technische dienst gebeld, ze wisten me toen te vertellen dat er reeds een paar meldingen waren binnengekomen, dit zou snel opgelost worden, maar tot op heden niets...
Ik had reeds een hard reset gedaan van de telefoon, dus daar kan het alvast niet aan liggen...
Mijn vrouw kan perfect bellen, maar ze kan niet opgebeld worden...
Dus dan ligt het volgens mij toch niet aan de sim ?
Gisteren heb ik ook naar de technische dienst gebeld, ze wisten me toen te vertellen dat er reeds een paar meldingen waren binnengekomen, dit zou snel opgelost worden, maar tot op heden niets...
Dan zullen de Proximus medewerkers je hier inderdaad meer uitleg kunnen geven als het een probleem is bij hen
Je kan indien er hier niet op tijd gereageerd wordt een Privé bericht sturen naar Het Proximus Team + Stuur bericht
Want de de medewerkers zijn hier minder actief dan bv op hun sociale netwerken Twitter en Facebook.
Enfin aan u de keuze natuurlijk.
Want de de medewerkers zijn hier minder actief dan bv op hun sociale netwerken Twitter en Facebook.
Enfin aan u de keuze natuurlijk.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.