Skip to main content
Telfoon en internet verbinding valen regelmatig weg



Graag lijn testen zou normaal 30/4.5 Mbps moeten zijn























































Downstream line rate 20056 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 760 kbps
Downstream Training Margin 10.3 dB


Heb je al gebeld naat tech Helpdesk 0800 22 700



Dan wordt ook een lijntest uitgevoerd.






Had gehoopt dat dit via deze weg ook kon, is niet zo goed idee om tijdens de spits te bellen.


Anders de automatische lijntest 080022424 en de instructies volgen



Nadien kijken of je waarden opnieuw normaal zijn



mvg,


Thanks, test is uitgevoerd waar kan ik het resultaat bekijken? En word er automatis een ticket van gemaakt als het negatief is?

























































Downstream line rate



13360 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 1064 kbps
Downstream Training Margin

6.0 dB




hey ik woon in de regio gent en mijn belgacom tv valt alsmaar weg iemand een idee wat er aan de hand is?met internet is alles precies wel in orde ze


beste https:///people/64f6e4298f



als je belt naar dat nummer wordt de lijn automatisch getest en krijg je in sommige gevallen je normale profiel terug



maar jij krijgt wel rare waardes, mogelijk sta je op repair (14.5/1) of is er een andere probleem met je lijn



wat je in eerste instantie kan doen is kijken of alles conform is aangesloten volgens de regels van de kunst



indien je denkt dat alles oké is zou ik contact nemen met de 0800 22 700



mvg


beste shanna84



zou je eens de lijnwaarden van je modem kunnen posten









je kan die vinden via webinterface modem; surfen naar http://192.168.1.1/" rel="nofollow



ziet er zo uit:







alvast bedankt



mvg








Beste Gert Cuykens,



Zonder telefoonnummer kunnen wij niks uitmeten. Ofwel zal je via PM je telefoonnummer (of login) eens moeten doorsturen, dan bekijken we alles in detail. Ofwel rechtstreeks naar de helpdesk bellen, daar kunnen ze onmiddellijk aanpassingen doen op uw lijn indien nodig.



MVG,



Eva van Belgacom


Heb PM gestuurd.



PS Zo misschien handig zijn moest belgacom personeel mijn profiel kunnen bekijken met deze gegevens.


Beste Gert Cuykens,



Uw lijn staat momenteel op een verlaagd profiel en dit omdat er waarschijnlijk een probleem is in uw binneninstallatie. Staat de modem aangesloten op het eerste punt?



Als alles goed is geïnstalleerd dan moet er een technicus ter plaatse gaan. Dat kan via de 0800 22 700, 7/7 beschikbaar tot 22u. Of via deze weg maar dan heb ik een contactnummer nodig en enkele tijdstippen zodat ik de afspraak kan boeken. U kan deze gegevens via PM sturen.



Mvg,



Eva van Belgacom.


NTP2007<--Klik hier voor meer uitleg op mijn blog


Reageer