Storende beelden gisterenavond zatedag 26-11

  • 27 November 2011
  • 2 reacties
  • 1469 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 155 reacties
Goedenmiddag,


Heeft er gisterenavond ook iemand last van gehad ? Stilstaand beeld echt vervelend om te kijken hoor.

Modem even uitgezet en hij ging nog vriendelijk door. Hoop dat het vandaag beter is.

Groet frwi

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Die "-hier"-links werken niet Ricy, alleen de bloglink.
bij mij werken de "hier"_links ook niet en ook ik heb hier contineu problemen en vandaag heb ik hele dag al geen beeld op SYFY en al de andere zenders komt en gaat het beeld,dan al weken problemen met tvgids die telkens hapert en niet wil schuiven naar links of rechts of boven en onder,kortom heb altijd problemen met de tv digitaal maar deze week is heel erg

ook als ik een opname bij de reklame ga versneld doorspoelen en ik zet weer gewoon beeld als reklame gedaan gaat zijn dan lijkt wel of die versnelde beeld moet afbollen want film is al minstens vijf minuut aan spelen eer de band daarwerkelijk het beeld terug op gewone afspelen gaan zetten en ja terugspoelen heeft geen zin want die doet dat toch weer zodat ik geen andere mogelijkheid heb dan die reklame maar te kijken en resetten of factory reset verhelpt deze problemen niet

Reageer