Beantwoord

stopzetting van gsm-contract

  • 16 december 2015
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Op 2/12 bestelden we telefonisch bij de klantendienst een nieuwe smartphone, waarbij ons werd gezegd dat we ons huidig gsm-nummer niet konden overnemen. We vroegen dan ook om het oude nummer stop te zetten. Dit ging 'automatisch' gebeuren enkele dagen na dat de nieuwe smartphone in gebruik ging zijn.
Op 8/12 waren we blij met de levering aan huis van de nieuwe smartphone. Bellen was echter niet mogelijk want de nieuwe simkaart bleek nog niet geactiveerd op het proximus-netwerk. Wij dus bellen naar de klantendienst waar we de boodschap kregen dat dit inderdaad zo was maar dat ging vlug in orde komen.
De dag later was er nog steeds geen verbinding met het proximus-netwerk. Terug contact genomen met de klantendienst, die dit ook niet normaal vond. De medewerkster heeft de toegang daarna in orde gebracht. En het oude gsm-nummer deactiveren kon niet onmiddellijk maar zou in orde komen.
Op 11/12 via DM op twitter geïnformeerd naar de stand van zaken voor het oude gsm-nummer. Daar kregen we de boodschap dat er helemaal niets geregistreerd was over het stopzetten van het oude gsm-contract. De medewerker heeft de vraag om stopzetting van het contract ingevoerd en heeft ons het ingevulde formulier doorgemaild.
Maandag 14/12 nog eens gevraagd via DM op twitter wanneer het contract voor de gsm ging stopgezet worden. Dit ging 'eerstdaags' gebeuren.
Gisteren stuurden we nog een DM via twitter of ze al iets meer wisten, maar toen bleef het stil aan de andere kant.Ook een vraag hierover vandaag op het twitterforum van proximus wordt niet beantwoord.
We vinden het helemaal niet normaal dat het zo lang duurt en dat er zo veel stappen moeten gezet worden om 2 eenvoudige opdrachten uit te laten voeren : een nieuw gsm-nr met abonnement activeren en een ander gsm-contract stopzetten (wat dus nog niet in orde is).
We zijn al 12 jaar klant maar op dit moment zijn we niet tevreden en stellen ons veel vragen over de efficiëntie van de werking van Proximus.
icon

Beste antwoord door KoenN 17 december 2015, 10:38

Beste Dirk_089

Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (Klantnr, telefoonnr.)
Dit kan via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zo kunnen we het nodige voor je nakijken.

Alvast onze excuses.

Met vriendelijke groeten

KoenN
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Heb ik inderdaad ook gelezen, mss nog via mail online een klacht indienen daar bellen ze ook normaal nog op voor de verder afhandeling van je probleem
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1284#mail
enfin 't is maar een tip dat ik je meegeef en anders gewoon wachten tot de PX medewerkers hier reageren.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Dirk_089

Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (Klantnr, telefoonnr.)
Dit kan via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zo kunnen we het nodige voor je nakijken.

Alvast onze excuses.

Met vriendelijke groeten

KoenN
Beste KoenN

mijn klantgegevens zijn deze middag in privé-bericht doorgegeven via de link.