Stilstaand beeld bij vooruitspoelen.

  • 9 January 2011
  • 10 reacties
  • 1690 Bekeken

Badge
Bij het snel vooruitspoelen blijft het beeld stilstaan,dus u kunt niet meer zien wanneer u terug kunt beginnen met afspelen.Niet zo handig hé.

Grtjs.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Had het ook gisteren, je ziet de tijd wel verspringen. Als je dan play duwt kun je toch terugspoelen met beeld. Beetje onhandig maar zo lukt het wel.
Badge
Ja,als ik dan op play druk loopt het beeld lichtjes versneld,dan nog ne keer op play en dan krijg ik het pauze beeld,en nadat ik dan nog eens op play heb gedrukt loopt alles normaal.Wat is me dat nu weer allemaal.
Badge
Bij het snel vooruitspoelen blijft het beeld stilstaan,dus u kunt niet meer zien wanneer u terug kunt beginnen met afspelen.Niet zo handig hé.

Wilde ik ook net vragen

Je kan niet meer zien wanneer de film terug begint. Een schatting maken is moeilijk. Ik heb dan te ver doorgespoeld en moet dan weer terugspoelen... is erg vervelend Wenkbrauw ophalen haalt de sfeer volledig uit de film.

Ik probeer dan naar de minuten aanduiding te kijken, maar die loopt ook niet mooi op: springt ook soms ineens van 4 naar 7 bvb.

Is daar een oplossing voor, Eva van Belgacom?
Badge
Het is nog altijd zo Wenkbrauw ophalen Ik dacht dat dit een tijdelijk probleem zou zijn.

Wordt hieraan gewerkt?

Eva ?
Badge +1
Bij ons hebben we ook veel problemen met het doorspoelen of terugspoelen. Ook soms stilstaand beeld en dan moeten we ook enkele knoppen proberen vooraleer dit in orde komt.

Ook hebben we veel een probleem na het pauzeren. Als we dan op play drukken gebeurt er niks. Dan moeten we altijd eerst vooruitspoelen om het beeld weer 'op gang' te krijgen, met als gevolg dat we dan ook weer moeten terugspoelen om op de juiste plaats te belanden.

Is inderdaad wel iet of wat vervelend.
Badge
Wat ik nu wel al ondervonden heb,dat is dat al die problemen alleen gebeuren bij mijn HD decoder en niet bij de gewone decoder.

Carooke,na een pauze even wachten na het drukken op play.
Reputatie 7
Badge +1
Komt bij mij ook voor, maar dan alleen bij nPVR-opnames. Dan bedien je natuurlijk de bewerking op de server d.w.z. dat het signaal interactief naar Belgacom gaat en het resultaat moet terugkomen. Eens op de play duwen en terug de spoeltoetsen gebruiken helpt inderdaad meestal wel. Het moet dan ook dikwijls nog eens via PLC of draadloze adapters weg en weer. Maar in principe zou het even goed moeten werken als bij een "pay per view" programma of film. De PVR opnames, ook van HD werken perfect op mijn decoder.
Badge +1
Computerken: wat noem jij even? Ik denk dat 1 minuut wachten toch al redelijk lang is 🙂 Maar we kunnen toch kijken. Das het bijzonderste.
Badge
Carooke,1 minuut wachten is natuurlijk veel te lang.Volgens mij is er dan wel iets mis met uw decoder.Leg het probleem eens voor aan de klantendienst 0800/22800.En dan zal je normaal al iets meer weten zeker.
computerken welcome to the age of digital TV :)

quote : "..ar dan alleen bij nPVR-opnames. Dan bedien je natuurlijk de bewerking op de server d.w.z.at het signaal interactief naar Belgacom gaat en het resultaat moet terugkomen"

Da's mooi gezegd maar dat neemt niet weg dat de mensen dit NIET willen, ik heb hier niet om gevraagd, mensen die meer wouden opnemen hadden 2 decoders en konden dit zonder enig probleem opnemen , voor en achteruit spoelen ! Maar we zijn allemaal weer als slachtVee naar de slachtbank geleid.

Uiteraard wil ik niet in het negativisme weg laten zinken, het eindresultaat is dat nu mensen meer tergelijkertijd meer kunnen opnemen , want dat was een probeem dat BGC grote concurent niet had . dus dat moest uiteraard sito presto worden opgelost (stel je eens voor ! )voor het grote publiek.


Het nadeel is dat er nu veel meer problemen zijn bijgekomen. Je kunt natuurlijk eerst iets uit testen in een beperkt publiek en niet onbelangrijk, daarna de gegevens analyseren en verbeteren waar nodig is VOOR dat je het iedereen door zijn kabel (lees strot) duwt.

Uiteraard dit kost TIJD en TIME IS LESS MONEY , dus .....


T'kan zijn dat BGC dat wel doet ..maar ik twijfel hier navenant de vele zelf ervaren problemen en te lezen incidenten gigantisch aan.

just my opinion




Reageer