Beantwoord

Steeds foutmelding als ik punten wil inwisselen

  • 8 November 2017
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Ik probeer al 2 maanden punten in te ruilen voor een pay en go waardebon maar telkens zegt het systeem me dat ze nog geen mailadres van me hebben. Als ik dit dan intik en verzend krijg ik altijd weer opnieuw een foutmelding : er is iets fout gelopen probeer het later opnieuw. Maar het blijft dus fout gaan.
Help!
icon

Beste antwoord door AzizA 14 November 2017, 09:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, welke pay en go waardebon had je juist genoten en wat is het correcte emailadres en klantennummer? Kan je onze deze info even bezorgen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 dan tracht ik zelf even de omruiling voor je in orde te brengen. Groetjes Freya
Beste,

het betreft Proximus 5 euro herlaadbeurt voor 1000 punten op klantennummer 2090602.

Alvast bedankt om na te kijken
mvg
Dominiek Van Belle
Reputatie 7
Badge +4
Beste Dominiek, kan je ook even zoals eerder gevraagd het correcte emailadres bezorgen? Dan doen we hier verder het nodige voor. Groetjes Freya
belheur@proximus.be

bedankt
Dominiek
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Dominiek,

Bij het bestellen van een payandgo herlaadkaart van 5 euro ondervond ik technische problemen op het programma. Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt naar onze achterliggende dienst om de bestelling te plaatsen. De herlaadcode zal jou binnen max 5 werkdagen per mail verstuurd worden.

Groetjes,

Aziz

Reageer