Status van persoonlijke website

  • 24 May 2011
  • 9 reacties
  • 501 Bekeken

Ik slaag er al twee dagen niet in om de status van mijn persoonlijke website te controleren. Na invullen van "gebruikersnaam", "wachtwoord" en "domein: skynet.be". Krijg ik onderaan vijf blokjes en dan de mededeling dat ik later nog eens moet proberen wegen fout op de server. En dat als het blijft duren ik de helpdesk moet contacteren. Is er iets fout bij Skynet of bij mij ??

sky76847

9 reacties

zonet de status van mijn persoonlijke website gecontroleerd zonder problemen.

als je foute gegevens ingeeft krijg je foutmelding Onbestaande gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord

denk dat je best eens contact neemt met de helpdesk, of anders zal Eva eens kijken

mvg
Beste sky76847,


het is waarschijnlijk op volgende link dat u de status probeert te controleren : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14274 ?

Na controle hier bij ons zien wij niet direct problemen met uw persoonlijke webruimte. Alles staat nog actief.

U mag me anders via een privé-bericht uw paswoord doorsturen. Dan kunnen wij de status via bovenstaande link eens nakijken.


Mvg

Eva van Belgacom
Badge
Hallo,

Ik geraak ook niet op de pagina "status van persoonlijke website" opmerkelijk is dat ik ook met rapidweaver mijn site niet meer kan updaten.
Blijkbaar is mijn paswoord veranderd zonder dat ik dit weet...
Hoe kan ik een nieuw paswoord aanvragen?
Iemand die mij kan helpen?
via de site heb je wel uw oud paswoord nodig :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_pwd_webset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-website.html
dus best een privébericht sturen met je gegevens
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

het wachtwoord klopt nochtans en alles staat actief. Vermoedelijk scheelt er iets met je applicatie.

MVG,

Wim
Badge
Beste Wim,

Juist nog even geprobeerd en bij wachtwoord krijg ik het bericht "ongeldige invoer" doe ik iets verkeerd?
Reputatie 7
Badge +4
En als je het probeerd via de ftp? ftp:/username:passwoord@users.skynet.be

Mvg,

Robrecht

Het Proximus Team
Badge
Robrecht, dat lukt mij ook niet.
Ik heb ook al geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen via de link van Elsa, maar als ik mijn oud wachtwoord invoer komt er ook de melding "ongeldige invoer"

Ik denk er aan om een betalende webruimte te vragen bij Proximus omdat de huidige webruimte waarschijnlijk te klein is geworden, daarom had ik graag de status gezien.

Als ik dan een nieuwe webruimte heb hoe kan ik dan deze site laten over gaan op de nieuwe.
De site zelf is geen probleem want die heb ik op m'n laptop en kan ik uploaden, maar de huidige domeinnaam moet gelinkt worden op de nieuwe site.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je wachtwoord eens doorsturen naar ons via privé bericht?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Ik ga het van hieruit ook eens testen en je wachtwoord eventueel aanpassen. Moest je een professionele hosting willen nemen bij ons, dan kunnen wij die linken aan je domeinnaam. Het overzetten van de bestanden zal je zelf nog even moeten doen.

Mvg,

Kim

Het Proximus Team

Reageer