We hebben sinds 2 jaar geleden Belgacom TV maar hebben het toen nooit geïnstaleerd.
Onlangs hebben we ons kabelabbonnement afgezegd en zouden we willen overstappen op Belgacom TV.
Maar na de aansluiting kregen we het beeld met "Software Update" en nadien met "Pagina is aan het laden, even geduld a.u.b."
Normaal duurt dit dan zo een 15-20 min voor het Start-menu te krijgen.
maar zelfs na 2 dagen wachten, en nu verschillende keren de decoder te resetten en de stroomkabel uit te trekken krijgen we nog steeds geen ander beeld.
Waaraan zou dit kunnen liggen want ik kan op de site geen hulp meer vinden.
Alvast Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Beste,
hoogstwaarschijnlijk is dit een technisch probleem.
Efkes bellen naar de 0800/22700 en u probleem uitleggen deze mensen zullen testen doen en u indien nodig een omruilnr voor u decoder te geven .
Met dat nr kan je dan u materiaal gaan omruilen in een bgc center bij u in de buurt
Mvg Swan
hoogstwaarschijnlijk is dit een technisch probleem.
Efkes bellen naar de 0800/22700 en u probleem uitleggen deze mensen zullen testen doen en u indien nodig een omruilnr voor u decoder te geven .
Met dat nr kan je dan u materiaal gaan omruilen in een bgc center bij u in de buurt
Mvg Swan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.