Beantwoord

Start software - tv werkt niet

  • 11 november 2017
  • 4 reacties
  • 3469 Bekeken

Onze digicorder is een tijdje buiten gebruik geweest door werken ( 10 dagen )

Vandaag steek ik hem terug in, urenlang staat ervop de digicorder ‘start software’. Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Martin 11 november 2017, 16:52

Anders als laatste kan je proberen van een reset van je decoder te doen ipv een herstart die je nu gedaan hebt
zie hiervoor
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien het nog niet lukt, is het op deze pagina mss ook mogelijk dat ze je verder helpen via een Chat sessie en anders zal het bellen worden naar helpdesk 0800 22 800

Wat bijkomende info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
Bekijk origineel

4 reacties

best als volgt
decoder spanningsloos zetten dan bbox/modem 10 seconden zonder stroom zetten en terug laten opstarten als de vdsl led lamp continu blijft branden dan pas de decoder terug onder spanning zetten.
Nog steeds niets. Eerst komt er op de digicorder P1-02 met een knipperend blauw lichtje. Daarna komt er op start software..
Anders als laatste kan je proberen van een reset van je decoder te doen ipv een herstart die je nu gedaan hebt
zie hiervoor
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien het nog niet lukt, is het op deze pagina mss ook mogelijk dat ze je verder helpen via een Chat sessie en anders zal het bellen worden naar helpdesk 0800 22 800

Wat bijkomende info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
Reputatie 7
Badge +4
Wim95 is de decoder rechtstreeks verbonden met een kabel, of draadloos via wifi bridge of adapter? Bekijk ook even:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html#/tv

Als dat niet helpt: stuur even je klant- of telefoonnummer waar het tv-abonnement aan verbonden is via privébericht door, dan kijken we het verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.

Reageer