Beste,
Is het normaal dat de spraak niet altijd gelijk loopt met het beeld? Is niet altijd het geval maar is wel vervelend. Kan hieraan verholpen worden?
Met dank en groeten.
Monique
Bladzijde 1 / 1
Bij een HD zender is het geluid en beeld de eerste 5 seconden niet synchroon.
Mvg Jerom
Mvg Jerom
Was ik vergeten te zeggen, ik heb nog een "oud" tv-toestel dus kijk ik nog geen HD.
Als het bij SD al vervelend is , zal je het bij HD nog vervelender vinden. Sommige mensen er "gevoelig" voor, andere merken het niet of raken eraan gewend. Ik blijf het vervelend vinden.
Als het enkel maar de eerste paar seconden is, is het normaal.
Als het permanent is, is het niet normaal. Probeer dan
1. een herstart van de decoder (stekker uittrekken)
2. een reset van de decoder (stekker uittrekken en tijdens het opstarten op Power + Menu + OK drukken tot "FACT" op het scherm komt)
3. bellen naar 0800 22 700
Als het permanent is, is het niet normaal. Probeer dan
1. een herstart van de decoder (stekker uittrekken)
2. een reset van de decoder (stekker uittrekken en tijdens het opstarten op Power + Menu + OK drukken tot "FACT" op het scherm komt)
3. bellen naar 0800 22 700
Is niet normaal bij SD(nietHD)zenders, wél bij HD-zenders. Kan ook aan je lijn-capaciteit liggen. Kijk hier eens na wat mogelijk is voor je lijn:
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
Beste monique,
U kan de stappen van wouter1984 zeker uitproberen. Bij de 3e stap kunnen onze operatoren uw lijn nakijken en vaststellen wat er nog kan gedaan worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
U kan de stappen van wouter1984 zeker uitproberen. Bij de 3e stap kunnen onze operatoren uw lijn nakijken en vaststellen wat er nog kan gedaan worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.