Software is aan het laden........ V4 decoder

  • 18 February 2015
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Badge
Beste,


Op decoder V4 blijft de tekst staan software is aan het laden.....


Modem herstart => decoder herstart nok

0800/22800 lijn optamiliseren, alles hertsart => nok


0800/22.424 stappen gevolgd => nok

Software is aan het laden er is beeld bij zappen zwart beeld en soms terug beeld


Factory reset willen uitvoeren, decoder reageert niet op de factory reset


HEEEEEEELP


mvg,

Geert B

7 reacties

al eens stroom uitgetrokken van decorder en opnieuw gestart?
@Wiske, ik denk van wel want er staat decoder herstart en heeft trouwens ook een factory rest gedaan dan heeft hij zeker de spanning moeten afzetten.


@ buelensg, staat er misschien een draadloze verbinding tussen je bbox modem en de decoder

of staat de decoder rechtstreeks verbonden met utp kabel aan de bbox modem.


Wat hebben ze dan gezegd op de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) konden ze u dan niet verder helpen.
Reputatie 6
Badge +2
Hij heeft aangegeven dat hij zijn decoder herstart heeft en zelfs een factory reset gedaan heeft maar als hij zegt dat die decoder niet meer reageert dan vrees ik dat zijn decoder de pijp aan St-Maarten heeft gegeven en dat hij best die zou omruilen voor een andere decoder (V5 waarschijnlijk), ander en beter zou ik zeggen.
dat moeten ze toch op de helpdesk weten zoiets ofwel heeft hij de technishe helpdesk niet opgebeld!
@ buelensg,


trouwens het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure

en als dit niet helpt zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van hen moeten komen. ze kunnen je eventueel een ruilnummer geven enz...
Badge
Wel herstart is gebeurd enz.... zoals beschreven hierboven!


Technische dienst is gebeld en heb de indruk dat ze u daar liever afwimpelen dan helpen!

eerste contact, u heeft de opstart gedaan, hoe 'uitleg gedaan' ok dat is goed

Hoe ver staat u modem van de decoder '10cm' ok dan is ie verbonden met kabel, steek die in een andere poort

'niet ok mijheer' ok ik ga uw modem stabiliseren en zal wel ok komen, ik bel u terug

NIET TERUG GEBELD


2de call

uitleg gedaan ok mijnheer dat is de juiste werkwijze

bel morgen naar 080022424 en volg de instructies

kan ik dat nu niet, jawel hoor maar u zit dan 30min zonder tv en internet

wat als het niet ok is, zal wel ok komen, indien niet terug bellen en dan krijgt u ticket nr voor nieuwe decoder


080022424 uitgevoerd

geen succes dus nu terug bellen morgen voor ticket nr


mvg,

geert
Denk inderdaad dat dit het beste is en dan kan je hel met dit ticket omruilen.


Bepaalde defecten aan de decoder kunnen ze detecteren.


Je krijgt tegenwoordig al vlugger een V5 in ruil , laat het in ieder geval eens weten wat het wordt .

Reageer