Beste, ik heb internet overal maxi en Proximus tv zonder vaste lijn met id nr. 016221768. Bij het uitvoeren van een snelheidstest via volgende link op jullie forum
http://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html , stelde ik vast dat ik maar een internet
Overal start heb met de bijhorende legere snelheden. Kan u dat even nakijken en aanpassen indien nodig? Alvast bedankt.
Beantwoord
Snelheid van mijn lijn
Beste antwoord door ThomasP
Dag Mark,
Ik zag dat je vraag nog open stond.
De snelheid van je lijn is afhankelijk van enkele parameters waaronder de afstand tot de verdeelkast in straat/ centrale en de beschikbare technologie.
Hierdoor kom je op een snelheid van 30Mbps welke dynamisch verhoogd wordt tot 60Mbps. Dit is helaas momenteel het maximum wat we uit de lijncapaciteit kunnen halen.
Proximus investeert nog steeds in het uitbreiden en vernieuwen van zijn infrastructuur. Zodra de nieuwe technologie beschikbaar is zal ook jou lijn automatisch verhoogd worden tot 70-100Mbps en kan je mee van deze snelheden genieten.
Ik zag dat je vraag nog open stond.
De snelheid van je lijn is afhankelijk van enkele parameters waaronder de afstand tot de verdeelkast in straat/ centrale en de beschikbare technologie.
Hierdoor kom je op een snelheid van 30Mbps welke dynamisch verhoogd wordt tot 60Mbps. Dit is helaas momenteel het maximum wat we uit de lijncapaciteit kunnen halen.
Proximus investeert nog steeds in het uitbreiden en vernieuwen van zijn infrastructuur. Zodra de nieuwe technologie beschikbaar is zal ook jou lijn automatisch verhoogd worden tot 70-100Mbps en kan je mee van deze snelheden genieten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.