Snelheid Internet ,geen nieuwe onderwerp, hélaas !!

  • 5 July 2012
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Beste,

Al (te)lang klant bij belgacom, zou ik toch heel graag willen weten wanneer wordt het VDSL geinstaleerd in onze gemeente ?Onschuldig

Adress: 3370 Boutersem, Leuvensesteenweg.

Dorp in volle uitbreiding, elke jaar nieuwe gebouwen en nieuwe wijken, en nog een ouderwets voorziening wat betreft Internet en telefonie (behalve Telenet ?!)

Ja, we "draaien" nog op ADSL Roepen (5Mbps, max 9Mbps in théorie) en blijkbaar, vernieuwing van de instalatie was verleden jaar nog niet voorzien in onze gemeente.

Maar prijs van de abonnement is wel gelijk aan die van een nieuwe instalatie.

dus, in name van de Belgacom geabonnerden in onze gemeente, wanneer eindelijk een modern en kwaliteit waarde voor onze geld ?

Dank u voor uw antwoord.Stoer

4 reacties

Heb je de test zelf ak uitgevoerd op jouw adres anders de vraag stellan aan Eva van BGC via privé bericht of bellen naar 0800 22 800.

Voor de test:
♦ Welke snelheid is haalbaar bij mij? http://nl.community.belgacom.be/posts/acea76b86f" target="_blank
BGC-TV Beschikbaarheid & Aansluitmogelijkheden
je kan altijd eens contact opnemen met de klantendienst op 0800 22 800
waar ze u graag verdere info zullen verschaffen
Wat krijg je als resultaat bij de belgacom tv beschikbaarheidstest?
klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" target="_blank
(Als HD beschikbaar is dan is VDSL2 mogelijk)

Dan kan je één van de volgende resultaten krijgen:
• 2 tv's waarvan 1 in HD (12 / 1 profiel)
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)
• 3 tv's waarvan 2 in HD (20 / 2 profiel)
• 3 tv's waarvan 3 in HD (30 / 6 profiel)
Voor privé bericht aan Eva van Belgacom:
Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken

of via e-mail: ✉
eva.nl@belgacom.be





























Mogelijkheden Belgacom TV 1e tv 2e tv
Kijken Opnemen Kijken Opnemen
1 tv niet-hd niet-hd niet-hd
2 tv's niet-hd niet-hd niet-hd








Ja, dat wist ik al dat er geen VDSL beschikbaar is in onze gemeeente.

De vraag was: wanneer zullen we genoeg betaald hebben om Belgacom te overtuigen om te investeren in een nieuwe moderne lijn?


Zelf een klein dorpje geschikt over VDSL, en hier, op een wel bebouwde en druk bewoonte steenweg het nog niet beschikbaar is ?

Of waarom dan de prijs niet aan te passen? Spijtig dat je bij Telenet de abonnement op kabel het verschil op de prijs maakt, anders ,voor quasi zelfde abonnementprijs ,zouden wij al met veel bij Telenet overstapt zijn. Zelf haal je bij Telenet het beloofde snelheid niet, het is toch veel performanter dan een oude lijn bij Belgacom en de prijs voor een nieuwe.

Dus, is het voorzien om de lijn in onze gemeente te moderniseren, was de vraag!!

Kan EVA op antwoorden ?
Waarom stuur je geen privé bericht naar Evatje ;-)

Voor privé bericht aan Eva van Belgacom:
door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow
Tja, Belgacom is (druk?) bezig met die opwaardering.

Ze kunnen uiteraard niet alles tegelijk doen.


Tot vorige maand surfte ik ook op max 4.6Mbps, 5 tot 10j al. Net vandaag is mijn adsl afgesloten.

Aangezien ik nogal afgelegen woon vermoed dat het hier nog een 5 a 10j gaat duren eerdat Vdsl er is

Boutersem ligt nog vrij dicht tegen Leuven, dus volgens mij zal het niet ZO lang meer gaan duren.

Als je in de buurt een aannemer ziet die oranje buizen in de grond steekt is er vordering !


Nu ben ik overgegaan naar Telenet, omdat ik korting krijg via het werk.

Ik kan het ten zeerste aanraden van over te stappen.

Je kan later nog altijd terug overstappen eens Vdsl er is.

Reageer