Snelheid Internet Favorite

  • 8 January 2011
  • 8 reacties
  • 685 Bekeken

Beste,

mijn login is bk334587

Ik heb een Internet Favorite abo met uitbreiding Multi. Ik surf nog steeds met een snelheid van 4640kbps downstream en 512kbps upstream. Ik heb destijds bij mijn ADSL GO ook een upgrade naar 9Mbs laten uitvoeren. Zit er voor mij een snelheidsverhoging in en vooral op welke termijn. Indien niet zie ik mij genoodzaakt om over te stappen naar de concurrentie, zij bieden voor een lager bedrag hogere snelheden aan.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de service van Belgacom maar aan deze snelheid en tegen dit geld surfen is helaas niet meer van deze tijd.

Hopend op een positief antwoord.

Vriendelijke groeten,

Luk

8 reacties

Luk, Heb jij BelgacomTV?

Enig idee hoe ver je van de ROP van Belgacom woont?
@BLGCM,

Ik heb geen Belgacom TV meer sinds een 8-tal maanden. De kwaliteit was te slecht(veel stilstand en zeer lage surfsnelheid tijdens het kijken naar Belgacom TV).

Ik weet niet wat een ROP is. Kan je mij dit verduidelijken?

Bedankt voor je reactie.

Vriendelijke groeten,

Luk
Een ROP is de witte kast van Belgacom ergens in je straat (of een aanpalende straat dicht bij jou in de buurt). Een soort kleine centrale van Belgacom eigenlijk. Deze is (meestal?) verbonden met de grote centrale via een glasvezelkabel)

(Foto van zo'n ROP vind je http://services-techniques.met.wallonie.be/en/road_traffic/stoplights/01_2130109.jpg" target="_blank)
@BLGCM,

Er staan 2 van deze kasten bij mij in de buurt. Een bevindt zich in vogelvlucht zo'n 120 meter van mij vandaan en de andere in vogelvlucht 160 à 170 meter.

Vriendelijke groeten,

Luk
Ik wil geen "welles ,nietes" spelletje beginnen . Maar de kasten op de foto zijn volgens mij van de verkeerlichten en NIET van Belgacom.

Mvg Jerom
@ BLGCM,

Kan ik zelf nog iets ondernemen om de snelheid te verbeteren?

Vriendelijke groeten,

Luk
Kijk hier of BelgacomTV beschikbaar is in HD.

Indien HD beschikbaar is, ga dan naar een Belgacomwinkel om een overschakeling te vragen op VDSL2. Activatiekost €50, bbox2 modem inbegrepen.
Dan is VDSL2 voor u niet beschikbaar. Als er geen termijn staat waarop VDSL2 beschikbaar wordt, zal dit ook niet voor de nabije toekomst zijn.

Aan u om conclusies te trekken.

Reageer