snelheid internet

  • 24 November 2010
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Goeiemiddag,

Ik ben al jaren klant op van belgacom , en heb al reeds veel problemen gehad met verbindingsproblemen van men internetconnectie.
Laatste keer (half jaar geleden denk ik ) had ik de hele tijd last van men internetconnectie die uitviel om de 2 minuten. Deze heb ik proberen op te lossen door nieuwe router en nieuwe splitter,... maar niets helpte, dus hebben ze van de technische helplijn ofzo , men interconnectie, trager gezet.

Nu ja half jaar op de computer met zo'n traag internet connectie viel mee, maar nu begint het wel serieus op mijn systeem te werken dat alles traag gaat. Als we met 2 computers op internet zitten, duurt het veel te lang om te surfen, online the gamen, te downloaden, ...

Nuja zou ik vragen om die internetconnectie weer snel te zetten op het normale, maar hierdoor krijg ik weer het gevoel dat men internet heel tijd gaat uitvallen. En dat dit dan weer niet opgelost zal worden. Ik zou graag hebben dat al die problemen opgelost zouden worden , want eigenlijk betaal ik al jaren meer dan ik zou moeten betalen.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Post eens je login of bel met de technische dienst op 0800 22 700, elke dag bereikbaar tot 22u
Beste,

Zoals Mansho al zegt kan u best de helpdesk contacteren. U kan eventueel vragen of ze een RRI-technicus voor u willen boeken.

Vriendelijke groet,

Eva

Reageer