Beantwoord

Snelheden

  • 28 December 2011
  • 5 reacties
  • 449 Bekeken

Volgens de info die ik terugvind op de site van Belgacom zou ik moeten aan 15mbit download raken met mijn comfort pack en een 1.5mbit upload.
Echter met verschilldende speedtesten kom ik maar aan een 4mbit down en een 350kb up , dit zonder tv die staat te spelen .

Is dit normaal ?

Mijn pc is rechtstreeks aangesloten met UTP kabel . Getest met verschillende browsers .
icon

Beste antwoord door xenne 28 December 2011, 01:12

Bekijk origineel

5 reacties

beste

vermoedelijk surft u nog op een traag adsl lijntje

al gekeken of vdsl2 beschikbaar is, je kan via de belgacom tv beschikbaarheidstest eens kijken:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow

als deze test zegt dat je HD tv kan krijgen, dan is ook vdsl2 internet mogelijk en kan je de overschakeling aanvragen via de klantendienst of in belgacom center. de migratie naar VDSL2 is nog gratis tot 31/1/2012, je krijgt ook gratis de vereiste modem BBOX2 & toebehoren

succes en hopelijk tot op vdsl2

mvg
Bedankt voor de snelle en accurate informatie . Heb ondertussen de klantendienst gecontacteerd ( hulpzame en vriendelijke dame aan de lijn gehad ) . Modem wordt as Vrijdag geleverd , aanpassingen worden uitgevoerd .

Nogmaals bedankt .


glad to hear

je zal normaal gezien nog een brief ontvangen met een activatiedatum

tot op vdsl2

mvg
Prijs jezelf gelukkig dat je in een regio woont waar VDSL of ADSL2 mogelijk is.

Er zijn nog steeds ongelukkigen die de volle pot mogen betalen omdat "VDSL of ADSL2 omwille van de infrastructuur in uw regio niet mogelijk is mijnheer"... Belgacom boost het internet voor IEDEREEN? Yeah right!
beste

er zal altijd wel een goeie reden zijn waarom vdsl2 nog niet beschikbaar is, als klant heeft men daar geen zicht op natuurlijk.

't is wel zo dat voor VDSL2 er een glasvezelkabel moet getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bijvoorbeeld heraanleg van nutsvoorzieningen. dus de vdsl Belgacom planning is hier ook afhankelijk van.

je kan vragen via privé bericht aan Eva of ze eventueel al iets in de planning ziet staan.

mvg

Reageer