Hallo.
Mijn partner en ik hebben alle 2 een abonnement voor onze smartphone.
Na een paar maand hebben we ook een tv en vaste telefoon en internet bij jullie aangesloten.
Ik kan mijn gsm abonnement bekijken op internet.
Van mijn partner ook.
Maar van de tv niet.
Ik weet niet wanneer ik moet betalen en hoeveel.
Denk zelfs dat ik nu achtersta met betalen omdat ik niets ontvang!
Beantwoord
snap er niets meer van.
Beste antwoord door Joel M
partyka schreef:
Hallo.
Mijn partner en ik hebben alle 2 een abonnement voor onze smartphone.
Na een paar maand hebben we ook een tv en vaste telefoon en internet bij jullie aangesloten.
Ik kan mijn gsm abonnement bekijken op internet.
Van mijn partner ook.
Maar van de tv niet.
Ik weet niet wanneer ik moet betalen en hoeveel.
Denk zelfs dat ik nu achtersta met betalen omdat ik niets ontvang!
Mijn partner en ik hebben alle 2 een abonnement voor onze smartphone.
Na een paar maand hebben we ook een tv en vaste telefoon en internet bij jullie aangesloten.
Ik kan mijn gsm abonnement bekijken op internet.
Van mijn partner ook.
Maar van de tv niet.
Ik weet niet wanneer ik moet betalen en hoeveel.
Denk zelfs dat ik nu achtersta met betalen omdat ik niets ontvang!
Beste partyka,
Kan u ons via privébeicht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kunnen we het nakijken voor u.
U mag dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Joel
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.