Beantwoord

snap er niets meer van.

  • 18 December 2015
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Hallo.
Mijn partner en ik hebben alle 2 een abonnement voor onze smartphone.
Na een paar maand hebben we ook een tv en vaste telefoon en internet bij jullie aangesloten.
Ik kan mijn gsm abonnement bekijken op internet.
Van mijn partner ook.
Maar van de tv niet.
Ik weet niet wanneer ik moet betalen en hoeveel.
Denk zelfs dat ik nu achtersta met betalen omdat ik niets ontvang!
icon

Beste antwoord door Joel M 24 December 2015, 12:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Je hebt waarschijnlijk een apart account Myproximus voor de gsm's en een apart account voor je TV pack .
zie ook eens hier :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Je kan mss best eens bellen naar de helpdesk om die te laten samenvoegen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Hallo
Dat lukt niet want ik vindt nergens een activatiecode terug omdat ik dus geen factuur per post of per mail krijg...
Best eens de klantendienst/Helpdesk opbellen op 0800 22 800 (7/7 tot 22u) daar hebben ze dit in der tijd voor mijn gebuur ook direct in orde gebracht die het zelfde voor had.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo.
Mijn partner en ik hebben alle 2 een abonnement voor onze smartphone.
Na een paar maand hebben we ook een tv en vaste telefoon en internet bij jullie aangesloten.
Ik kan mijn gsm abonnement bekijken op internet.
Van mijn partner ook.
Maar van de tv niet.
Ik weet niet wanneer ik moet betalen en hoeveel.
Denk zelfs dat ik nu achtersta met betalen omdat ik niets ontvang!


Beste partyka,

Kan u ons via privébeicht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kunnen we het nakijken voor u.

U mag dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Met vriendelijke groeten,
Joel