Beantwoord

Sms van gewone gsm nokia naar smartphone Samsung grand prime overzetten


Mijn vriendin heeft onlangs een smartphone gekregen Samsung grand prime . Daarvoor had ze een gewone gsm van Nokia . Daar stonden ongeveer 500 smsjes op . Door het vervangen van het toestel is ze al haar smsjes verloren , ze staan nog wel op de oude gsm maar ze zou die graag overzetten op haar smartphone (niet alle 500 maar toch de belangrijkste(+/- 150) . Is er een middel om dit voor mekaar te krijgen ?
mvg Ludo
icon

Beste antwoord door MarliesR 15 April 2016, 18:24

Bekijk origineel

11 reacties

er zal waarschijnlijk wel een andere methode zijn maar als ik zo eens vlug nadenk steek in je oude gsm een andere sim van vriend of vriendin of kennis en stuur die allemaal door naar de nieuwe gsm, maar ik denk dat mijn idee te omslachtig is en je beter afwacht tot iemand met een veel simpelere truc afkomt 😳
Bedank Elsa voor de reactie , zoals jij zegt zal het wel lukken maar ik denk dat ik dan wel een paar dagen zal bezig zijn . Afwachten naar een andere oplossing dus ! Luke52
Reputatie 1
Beste Luke,

Indien er de mogelijkheid bestaat om de berichten die nog in het Nokia toestel staan, over te zetten naar de sim kaart, is het mogelijk deze berichten via de simkaart over te zetten naar de nieuwe simkaart.

U kan dit gerust laten bekijken in een van onze Proximus shops. Zij zullen u daar graag mee verder helpen.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
@ MarliesR,
Dit wordt niet gratis gedaan in P⌘ centers, volgens ik op Twitter lees, klopt dat ?
mvg, Elsa
Reputatie 7
Badge +6
Ik dacht 5€ voor het overzetten van de ene simkaart naar de andere?
zou goed kunnen, alleen stond het bedrag dat ze aanrekenen niet er bij op twitter!
Reputatie 7
Badge +6
Ik dacht dat gehoord te hebben in een Proximus center een paar maanden geleden..
Reputatie 1
Beste Elsa en Marleen,

Inderdaad, dat klopt, dat is niet gratis.

Er kan een kleine som voor gevraagd worden, meestal is dit € 5.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Bedankt MarliesR om dit te bevestiging.

@Marleen , Dan heb jij dat heel goed gehoord 🙂
Bedankt ladies , ik zal eens langs een proximus center langsgaan , ik laat wel iets weten of het inderdaad iets kost , ik denk van wel want alleen de zon komt nog gratis op .
MVG
LUDO
omruilen simkaart is wel nog gratis net zoals de zon die soms opkomt 😉

Reageer